XI.FEJEZET

1.7K 45 2
                                    

Olyan békésen aludtunk, Isaac szorosan húzott magához, fejét a nyakamba fúrta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Olyan békésen aludtunk, Isaac szorosan húzott magához, fejét a nyakamba fúrta. Ahogyan kifujta a levegőt, csikizte a nyakam, amit muszáj volt felkuncognom. Isaac morogni kezdett, ami csak még jobban csikizett. Hirtelen annyira magához rántott, hogy éreztem a férfiasságát. Próbáltam visszatartani a nevetést de nem bírtam. Ekkor Isaac viszont hirtelen fölém kerekedett.

-Mi olyan vicces, ami miatt nem tudsz hajnali ötkor aludni?-kérdezte mély, rekedt és szexi reggeli hangján.

-Te. - mondtam, majd kitört belőlem a nevetés.

Isaac elkezdett csikizni, amitől egyszerre síró és nevetőgörcs tört rám. Aztán a csikizés át ment pusziosztogatásba. Keze a pólóm alá csúszott, és a csípőmet markota, miközben a nyakam hintette be apró csókokkal. Keze lejebb csúszott a csípőmre, onnan pedig a fenekemre. Gyengéden belemarkolt, amikor pedig látta, hogy nem ellenzem a dolgot, még erősebben belemarkolt ezzel belőlem kiváltva egy hangos nyögést.

-Ssh- csitított. - Még a végén Elizabeth meghall minket. - mondta, majd folytatta ahol abbahagyta.

Egyik kezével a combomat kezdte el simogatni. Éreztem, hogy visszafogja magát, a háta tejesen megvolt feszülve. Tudtam, hogy ő már megérintene, de tudta, hogy én még nem állok készen arra. Isaac megint a fenekembe markolt, amitől megint nyögtem egyet, csak most halkabban. Isaac letolta a vállamról a pólót, majd ott kezdett el puszilkkal halmozi. Kicsit csikizett, ezért halkan kuncogni kezdtem. Isaac leszállt rólam, de ahogy visszafeküdt, magára húzott és szorosan ölelt át.

-Most már aludj, te majom. - adott puszit a számra.

Chloe ébresztője hajnali fél hétkor hangosan csörgött, amit én persze gondosan kinyomtam és visszaaludtam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Chloe ébresztője hajnali fél hétkor hangosan csörgött, amit én persze gondosan kinyomtam és visszaaludtam. De ez az idil sem tartott sokáig. Elizabeth negyed nyolc körül hangosan kopogott Chloe szobájának az ajtaján, miközben hangosan kiabált:

-Chloe, el fogsz késni! - kopogott és kiabált egyszerre. - CHLOE! - kiabálta el magát.

Chloe hirtelen felült és elkezdett pánikolni.

-Ó, Istenem! Istenem! - ismételte majd  rám nézett - Oké. - suttogta - Egy pillanat, anya! - kiabált. - Bújj be a szekrénybe! - suttogta.

BAJKEVERŐKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora