XII. FEJEZET

1.7K 43 7
                                    

2 héttel később

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2 héttel később

A kapcsolatunk Isaackal egyre erősebb. Folyton egymás társaságát keressük, amikor lehet mindig együtt vagyunk. Pedig még csak két hete vagyunk együtt. Suli után legtöbbször a próbaterembe vagyunk,  csókolózunk vagy Isaac énekel nekem, na meg persze beszélgetünk. A csókolózáson kívül még más nem történt. Még nem állok készen a szexre. Mármint, azt tudom, hogy Isaac az, akinek mindig is tartogattam magam. A suliban próbálunk úgy viselkedni, mintha semmi nem lenne köztünk, mert nem érzem úgy, hogy ezt rögtön el kell mondani mindenkinek. Persze a lányokat majd be avatom, de majd csak a meghallgatás után. A meghallgatás pedig holnap van. Két hetet halasztottak rajta, mivel a verseny szervezőjének gondjai akadtak. Isaac elég feszült, főleg, hogy a bandanevet is, vagyis az eredeti nevünket, az Effective Stars, ellopták, így pedig képtelen volt megváltoztatni a banda nevét Phantomsra amit én javasoltam neki amikor elhatározta a, hogy bandát alapít. Isaac az idegesség miatt nem is jött be francia órára, hanem a zeneterembe próbált. Tudom, hogy figyelnem kéne, de nem megy. Csak azt várom, hogy a szünetbe a focipályán, pontosabban a lelátó alatt, találkozunk. De Isaac nem tudott addig várni.

Isaac
Gyere a zeneterembe

Chloe
2 perc

Eltettem a telefonom a zsebembe és felemeltem a kezem.  A tanárnő fél perc múlva észrevette, hogy fent van a kezem.

-Oui, mademoiselle Chloe? - kérdezte.

-Kimehetek a mosdóba? - kérdezte.

A tanárnő csak forgatta a szemét, de végül kiengedett. A zeneterem felé vettem az irányt. Sajnáltam Isaacot amiért ennyire ideges, de meg is értem, mert ha nem idegeskedne, akkor nem is érdekelné. De őt nagyon is értékli. Tudom, hogy nagyon szeretném megnyerni a versenyt, és azt is, hogy meg is érdemli. Éppen a takarítószertár mellet mentem el, amikor valaki hírtelen berántott a kis szobába. Persze rögtön tudtam, hogy Isaac az. A szobában teljesen sötét volt. Éreztem Isaac leheletét az ajkaimon, enyhe mentol és füst illatú volt, amiből arra következtettem, hogy cigizett de megpróbálta elrejteni előlem.

-Azt gondoltad, hogy a mentolos rágó elfedi a cigitfüstöt? - kérdeztem közben pedig a nyaka köré fontam a kezeim.

Nem válaszolt, de nevetett. Egyik kezével felkapcsolta a villanyt. Féloldalasan mosolygott, kezeit  derekam köré fonta.

-Túl jól ismersz.-adott puszit ajkaimra.

Hírtelen felkapott és letett egy asztalra. A lábaimat kicsit széttettem ezzel helyet csinálva neki. Két keze mellettem állapodott meg, míg az én kezeim a nyakában lógtak. Ajkaimat beharaptam.

BAJKEVERŐKWhere stories live. Discover now