XX.FEJEZET

893 19 1
                                    

Utolsó órán, az órát néztem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Utolsó órán, az órát néztem. Katievel másik oldalamon ültem a leghátsó padban. Ki az az eszelős aki beteszi a matek órát utolsónak. És ráadásul végzősöknek. Bámultam a matekfeladatot a táblán. Meg fogok bukni a viszgán. Öt perc. A pénteki bulin gondolkodtam. Elmosolyodtam, amikor eszembe jutott mit csináltunk legutóbb Carlos buliján. Nem gondoltam volna, hogy tényleg felgyújtsa kabátját karján. Ő csak nevetett, de én bepánikoltam. 

-Úgy imádom ezt a zenét!-kiabáltam Isaacnak.

Egyik keze a derekamon volt, másikban egy sörösüveg volt. Torkom szakadtából üvöltöttem  egyik kedvenc Mötley Crüe zeném,  a Wild Sideot. Már eléggé részeg voltam.

-Tudod melyik a kedvenc jelenetem a The Dirtből?-tettem fel egy random kérdést Isaacnak.

-Valamelyik szexjelenet?-kérdezte, vigyorral az arcán.

Ő is elég reszég volt. Felnéztem rá, még mindig vigyorgott. 

-Nem, lüke. Amikor Nikki felgyújtsa a karját. Olyan szexi.-döntöttem fejem a mellkasának. -Kiváncsi vagyok mennyi ember merné megcsinálni. 

-Gyere velem.-fogta meg a kezem és a konyhába húzott.-Hé, tünés!-zavarta el a konyhapult előtt álló srácokat.

Elvett egy üveget, majd elkezte tartalmát a kárjára önteni. Szemeim kikerekedtek mikor leesett mire készül. Kivette gyújtóját a zsebéből. Hatalmas vigyorral az arcán gyújtotta meg karján bőrkabátját. Leestett az állam. Isaac nevetve mutogatta a karját mindenkinek. Mindenki őt nézte és fotózta. Csak még vonzóbb lett a szemembe. Ahogy a kabátja égett, és ő mosolygott, akármennyire is abszurd, de benedvesedtem.  Isaac miután megunta, a mosogatóhoz indult. Én is utána mentem, segíteni neki.

-Őrült vagy. -mondtam nevetve.

Megfogtam kezét és megindítottam a vizet. Viszont a láng túl nagy volt, ezért hiába aludt el kabátját hamar a tűz, de mivel a függöny közel volt, és a láng pedig nagy, lángra kapott.  Isaac és azonnal elugrottunk. 

-TŰZ!-kiabálta valaki. 

Mindenki felénk nézett. Carlos is megjelent, elsikítva magát.

Elkezdtünk vizet keresni, de sehol nem találtunk egy üveg vizet sem. Isaac eltünt mellőllem, én pedig ott maradtam. Odaakartam menni a mosogatóhoz, hogy vizet tegyek egy pohárba, de a kigyulladt függöny túl közel volt. Isaac újra mellettem ált, egy poroltóval a kezébe. Miután eloltotta a tüzet összenéztünk, már másodpercíg némán néztünk egymást, majd elnevettük magunkat. 

Még videó is van Isaacról, ahogyan végígjárja a nappalit mindenkinek megmutatva a kezét. Végre meghallottam a csengőt. Katie és én rögtön felálltunk, kisijetve a teremből. A többiek már a parkolóban álltak. Elköszöntünk egymástól. Emily és Katie beültek Katie autójába, a fiúk a furgonba, én és Isaac pedig Isaac autójába. 

BAJKEVERŐKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang