[five ♡]

612 93 25
                                    

"Korang beli apa?" Jungwon menanya.

"Beli vacuum ngan mic je ha" Heeseung menjawab

"Mic? MIC MIC BUNGEE" Jake yang baru lepas siap tukar baju tu terus joget Mic Drop. Dia merampas mic ditangan Miyeon yang berwarna purple. Lalu dia lepaskannya kelantai.

"HANAT MAHAL TU GILA" Miyeon menonyoh kepala Jake dengan kuat. Termelayang budak tu jadinya.

"Hok aloh. Jatuh atas teddy bear ni jugak. Kan lembut ni" Jungwon memback up Jake dengan mengatakan sedemikian.

"Ikut suketi korang la" Miyeon mengambil semula mic nya lalu digosok gosok seperti membelai kepala anaknya sendiri. Sape tak sayang, crush belanja guna duit sendiri kottt. Dahla mic tu mahal.

Ice Skating Cart~

"Ice skate?" persoalan tersebut terkeluar juga akhirnya dari mulut Nieya. Dia memandang lamaaaaaa sangat kasut luncur ais dia yang ada kat tangan dia. Warna hitam putih.

"Iyep" Sunghoon berkata. Sekarang ni dia tengah ikat tali kasut. Dengan tenang je dia bangun and masuk kat gelanggang ais.

"Tapi aku tak pandai main. Nak bangun pon susah" Nieya memakai kasut tersebut. Dia takut nak bangun. Kang jatuh kang buat malu je.

"Takpe. Aku ajarkan. Dah jom" Sunghoon menghulurkan tangannya. Nieya termenung seketika. Nak pergi ke taknak eah.

"Ya elah. Jom je la. Malu malu pulak budak pendek ni" Sunghoon menarik kedua dua belah tangan Nieya serentak lalu masuk kedalam gelanggang. Dia mengeraskan kakinya. Licin en. Makin lama kaki dia makin terbuka-

Dafuq-

"Bebetul la. Okay nak senang pegang dinding kat tepi ni. Lepastu buat macam main roller blade tu. Kaki meluncur bentuk 'V'" Sunghoon mengajar Step by Step nareul umjigyeo hape ntah lirik lagu TOO tu. LUPA SUDA

Main punya main. Luncur punya luncur. Ajar punya ajar. Belajar punya belajar. Dating punya dating. Tetiba perut rasa lapar. Mereka berdua keluar dari cart tersebut lalu ke Flicer Café.

Cam cam nama nau aku buat café kat mall ni.

"Hah. Pilih pilih nak makan apa"

"Kau bayarkan ke?" Nieya menanyakan soalan sebegitu tanpa rasa segan silu mahupun malu walau sedikit.

Bak kata orang ganu "dk malu sikit habuk" or "sikit coteh"

Pape jela

Lepas siap mengorder, mereka berdua hanya diam dan masing masing membuka layar fon.

Mipan Zuzuzu

Kau pegi mana?
Mana kau?
Kau ada kat mana?
Dah lama kitorang tunggu tau
MANA KAU YOON NIEYA
WOI HANAT
BALAS LA GULA
*gila
BODOE LA TYPO NI HAK ALAH MENYIBUK
JE ADOH
Sakut hati ai
*sakit
Babeng bethil
*BTEHOL
*BETHIL
*VETHOL
*B E T H O L
YAHHHH YOON NIEYAAAAAAA

Apa kau nak beruk

Sekarang baru nak balas
Asal tak balas tahun depan je?

Nieya sengaja untuk tak membalas chat tersebut dan teruskan sahaja bluetick chat itu. Tetiba ada masuk noti lagi.

Mipan Zuzuzu

ASAL KAU TAK JAWAB
EY NATEY PINK NI LUTIK AKU JEK

Tadi suh balas tahun depan

my prince . 성훈 [√]Where stories live. Discover now