27/9, Sunday
Sekarang masa rehat.
"Unnie unnie sekaliannn. Ada ingat tak esok hari apa?" tanya Jiyan. Cara dia tanya tu teruja nak mampus.
"Esok hari Isnin. Asal? Ada WWE ke kat dewan?" Miyeon menjawab.
"Takkkklaaaaa. Ada lupa sesuatu tak?"
"Nak lupa apanya?" Yeora pula bertanya. Jiyan mula tak puas hati. Takkan la kawan kawan dia lupa birthday dia kot?
"Lagi satu hari birthday aku laaaa. Takkan la korang lupaaa" Jiyan berkata.
"Habestu kau nak aku gelabah ke?"
"Nia unnie selalu centu en" Jiyan menyendue.
"Ashelalu shelalu shelalu panas panas panasss" dengan tiba tibanya Yeora buat tiktok lagu hareudang kat almari belakang kelas.
"Kau dah kenapa siak, Ra. Dah kena rasuk ngan budak tiktok ke" Miyeon bertanya. Pelik dia ngan Yeora ni. Nak cakap dulu main tiktok, takde pulak.
"Taklah. Sunoo yang ajar" Yeora kembali menyambung kerjanya.
"Macam macam bethol budak tu ajar adik aku. Habisla dah tak suci budak tu"
"Nak kitorang gelak ke?" tanya Nieya, Jiyan dan Yeora serentak.
"Aku tau lawak aku hambar. Jangan la buli aku cenggini ಥ‿ಥ"
"Kita buli dia ke?" Nieya menanya Jiyan dan Yeora. Jiyan dan Yeora hanya mengangkat bahu dan mereka bertiga sambung buat kerja masing masing.
"Anjay"
"Ya? Panggil aku ke" tetiba je Jongseong aka Jay, menyahut panggilan Miyeon walaupun Miyeon tak panggil dia. Dia baru nak masuk kelas senarnya. Sebelah dia ada Sunghoon.
"Sejak bila kau mengaku diri kau ni anjing?" Miyeon menanya. Mengaku pulak dia ni.
"Aku dengar kau panggil 'Jay' la tadi" Jay masih memastikannya. Dah dah la tu ngan RAS kau tu halamak. Malu aku tau.
"Takde maknanya tho aku nak panggil kau. Bukannya kau penting pon dalam hidup aku. Lain la kalau Heeseung sunbae en AGAGAGAGA" Miyeon tetiba je kena sampuk kat situ. Taktau la kalini dia cicirkan otak dia kat mana.
"Yan, petang ni kau free tak?" Jay menanya. Alah alah ada la tu nak buat pape tuuuu
Alololo (づ ̄ ³ ̄)づ
"Freeeeeeeeeee" kalau boleh dia punya ee tu sampai boleh buat jalan tar. K TAK LAWAK LA MIN
"Pukul 4.30 jumpa kat taman au" Jiyan sekadar mengangguk. Sunghoon menyandarkan dirinya dimeja Nieya sementara menunggu yang lain habis berbual. Nieya yang sedang fokus buat hw yang cikgu bagi tadi mula terganggu. Dia mengangkat kepala menghadap kearah orang yang bersandar dimejanya.
Tiba tiba mata mereka bertembung lagi. Rupa rupanya Sunghoon memang dah tengok dia dari tadi. Nieya kembali menundukkan mukanya. Baru je nak marah tapi tak jadi HAGAHAGHA KENAPA TUW
Nieya menyorokkan mukanya menggunakan rambutnya. Apesal pulak main sorok sorok ni. Fikir drama hindustan ke apa siot. Main sorok sorok bagai. Malu kew (´∀`)♡
"Orang baru nak ngintai muka dia. Dia pegi tutup pulak" Sunghoon menyelak semula rambut Nieya kecelah telinganya. EY APA NI. JELESLA SAYAAAAAA
Nak jugak (๑•́ ₃ •̀๑)
Tak boleh nak focus balik jadinya manusia yang bernama Yoon Nieya. Aik aik dah jatuh cinta ke
Lain macam ni auch
YOU ARE READING
my prince . 성훈 [√]
Romance☆ P R I N C E ☆ enjoy ! ♤ publish : 22 September 2020 ♧ end : 30 October 2020 ◇ status : completed √