[eleven ♡]

389 72 8
                                    

Malam~

"Ui mipan zuzuzu zuzuzu. Mipan akatkus nyum nyum nyum. MIPA- Okay dah. Kau dah sampai sana ke?" sempat lagi dia menyanyi.

"Dude, kitorang dah ada kat café dah lama kau tau tak? Kau tu ha bila nak datang? Tak jadi?"

Gila la kalau hari hari kena bebel macam ni.

"Jadi je. Dalam 2 minit aku sampai. Café mana kau pegi?"

"Flame On"

Nieya hanya menutup call tersebut tanpa berkata apa apa.

"Flame On café. Jom" Nieya berkata. Mereka bertiga mengangguk lalu mengikuti Nieya dari belakang. MACAM BODYGUARD SIOT

JELES AI

"Eh. Sape yang belakang Nia noona tu?" Jungwon menanya sambil menunjuk kearah sesuatu direction. Mereka semua berpaling. Time diorang semua berpaling tu tetiba je rambut Nieya berterbangan.

Kau ingat ni fashion show ke babun

"Sunwoo?"

"Eh. Kau kenal ke Yeon?" Sunghoon menanya. Miyeon hanya mengangguk.

"Siapa-"

"Halooo" Nieya tersenyum dan melambai kearah mereka berrrr.. berapa duh jap aku nak kira.

Ha bersepuluh.

"Jarang aku nampak dia punya mood on. Ada pape ke?" Sunoo bisik ditelinga Yeora. Yeora hanya mengangkat bahu tanda taktau. Dia pon tak kenal diorang sape. Maybe just Miyeon yang kenal.

Nieya duduk disebelah Miyeon manakala disebelahnya pula Sunwoo, Eric then Hwall. Disebabkan diorang bertiga still awkward, diorang pilih tuk duduk situ je.

"Ehem" Heeseung berdehem.

"Intro?"

"Ah nae. Jeosonghabnida" Sunwoo menunduk lalu dia mengintro dirinya. Diikuti yang lain. Enhypen dan juga lagi dua orang perempuan turut mengenalkan diri. Korang pon tau kan aku malas nak tulis satu satu :D

Sunghoon yang rasa tak sedap hati mula bangun selepas diorang semua selesai mengenalkan diri. Yang lain memandang kearahnya dengan pandangan yang pelik.

"Asal Hoon?" Jay menanya.

"Er. Aku nak pegi tandas jap. Korang makan la dulu" mereka semua mengangguk lalu Sunghoon bergegas ke tandas. Setelah siap membuang air, dia membasuh mukanya di singki.

Krekk~

Sunghoon memandang kearah pintu masuk ke tandas.

"Eo? Sunghoon kan?" Sunghoon mengangguk.

"Kim Sunwoo right?" Sunghoon menanya semula dan Sunwoo mengangguk. Keadaan kembali sunyi.

"Kau ngan Nia.. Ada pape ke?" Sunwoo bertanya tanpa melihat kearah Sunghoon. Dia membasuh tangannya.

"Ada pape camne tu"

"Likee. Bf gf or something"

"Tak"

"Tak?"

"Ya, asal?"

"Taklah. Aku nampak kau selalu tengok dia sepanjang korang semua intro tadi. Or kau suka dia?" Sunghoon tersentak. Nak gitau ke tak eah. Dia terdiam.

"Em tak" Sunghoon menjawab.

"Sies?" Sunwoo menanya sekali lagi untuk kepastian.

"Ya" Sunghoon menjawab sambil mengagguk. Dia terus keluar daripada tandas tersebut pabila keadaan mula kekok.

my prince . 성훈 [√]Where stories live. Discover now