StOp PrOcaStaNaTiNg
okay tibe jek
skip! 2 months later
walaupun beday jakey and yeora lambat lagi kalau diikutkan irl, maleh nak tunggu. kang readers lari lak.
Dipagi hari yang tak berapa nak indah, sebab bukak mata je terpapar muka manusia yang paling dia benci.
"Tch. Lupa dah nak last year" Nieya menggenyeh matanya malas dan bangun dari baringnya.
"Heyyy miss you Yooniii" kata manusia tersebut.
"Stop calling me like that, Hyunjin. Kau bukan fam aku" Nieya membaling bantalnya. Tasuka bethol dia kalau orang selain mama ngan oppa dia yang panggil dia cenggitu.
"Tapi aku cousin kau. Apa masalahnya? Family jugak kan" Hyunjin membantah.
"Taknak ngaku. Urgh" Nieya bangun dari duduknya lalu mencapai tuala. Tak lupa jugak baju dia nak pakai. Dia masuk kedalam bilik air untuk... mandi? i guess. HSHSHSH
"Perangai still tak ubah la kau ni Yooni. Macam mana la aku nak dapat kau kalau asyik macam ni" Hyunjin tergelak kecil sambil menggelengkan kepalanya. Dia bangun lalu keluar dari bilik Nieya.
"Hah. Buat apa tu hm? Mesti ngorat unnie lagi ni en" Yeji aka Hwang Yeji and the one and only adik Hwang Hyunjin, menanya nya.
Bruh, i dun ship okeh, they re just too cute untuk dijadikan adik beradik.
"Heh menyibuk je. Takde keje lain ke" Hyunjin menjeling adiknya. Mereka berdua berlawan mata.
"Wo wo wo. Relax. Yang korang asyik nak gaduh ni apahal?" Lee Yongbok aka Felix, meleraikan pergaduhan tersebut. Dia baru je sampai rumah Nieya. Then, nampak ada orang tengah gaduh.
"LIXIEEEEEEE" Hyunjin memeluk Felix erat. Lama wo tara jompa. Last diorang jumpa tahun lepas.
"Fuh gay. Aku blah lu ah" Yeji menepuk mukanya berkali kali. Menghilangkan memori dia yang dia nampak aksi yang agak allahuakbar.
"Hok aloh peluk sikit je gay. Aku sepak budak ni karang" giliran Felix untuk bertekak(?).
"Entahnya. Jom Lixie. Kita datingggg" Hyunjin menarik tangan Felix.
"Ya allah. Allahuakbar. Masyaa allah. Astaghfirullah hal azim. Abang aku bebetul gay ke? Terus lupakan Nia unnie macam tu jek?" mulut Yeji terlopong luas sambil kedua dua tangannya memegang kepalanya.
"Aku nak move on jela. Dah ada lixie. Biarkan yang lain je la amek dia" Hyunjin sempat membalas pertanyaan tersebut sebelum betul betul keluar pegi dating ngan Felix.
Aww Hyunlix gais.
Oh ye. Lupa nak cakap, alah biasalah author korang ni memang cepat melupakan.
Setiap akhir tahun, cousin cousin or family belah appa Nieya memang balik kat sini. So yea! Btw, stream Back Door hehet.
MAAAAARTYOSHIKAAAA
tibe bodoe-
Yeji yang ditinggalkan bersendirian tu hanya berspeechless.
Bruh takde function aku ajak dia berlakon kalau dia taknak ikut skrip. Ni mesti nak suh Stay(SKZ fandom name) ship dia ngan Felix jek.
HYUNLIX POREBAH
so now, apa aku nak buat? heh sambung jela.
Lepas je Nieya siap mandi, dia pergi ke ruang tamu.
"Oppa? YOON JEONGHANNN" Nieya memekik.
"APA KAU NAK BAHLUL. BOLEH TAK KALAU TAK JERIT?" Jeonghan yang baru keluar dari dapur tu tetiba nak naik angin.
"TAK BOLEH and. Saje jek panggil. Dah shuh shuh. Tepi siket" Nieya menolak Jeonghan ketepi lalu dia masuk kedapur. Mencari sesuatuuu.
YOU ARE READING
my prince . 성훈 [√]
Romance☆ P R I N C E ☆ enjoy ! ♤ publish : 22 September 2020 ♧ end : 30 October 2020 ◇ status : completed √