Sampai rumah je, terus budak Yooni tu masuk bilik and then terjun atas katil. Dia punya happy tu taktau la nak cakap macam mana.
Sampai penguin sekeliling dia tu dia pi gigit.
"Im
really
in
love
with
him!"
"AAAAAAAA"
"WOI WOI WOI KAU NAPE. HISTERIA KE" jerit seseorang setelah menendang pintu bilik Nieya.
"WEH SONUUUU AKU SUKA DIA AKU SUKA DIAAAA"
"Suka? Sape sape?"
"Eh-"
"Astaghfirullah. Kantoi pulak dah"
"Takde sape"
"Tipu la kau. Dah suka tu cakal je la sape en. Hah sape dia" Sunwoo duduk dikatil Nieya. Eric turut masuk.
Dia sama sampai je ngan Nieya. Tapi tiap kali dia panggil Nieya, dia asyik kena palau je. Nieya lak jalan macam orang tak betul. Kejap laju kejap slow.
"Erm. Nak tau ke"
"Taknak. Ala bodo. Nak la aduh kau ni" Nieya menggaru tengkuk nya.
"Er.. S-Sunghoon"
"EXACTLY!!" jerit Eric tiba tiba. Mahu kena lepuk je ngan Sunwoo.
"Kot ye pon teruja, kalau tak jerit boleh tak? Aku bazooka mulut kau kang ey" Sunwoo bersedia untuk mengambil bazookanya tetapi dihalang oleh Eric.
"Teruja?"
"Haah. Kitorang bertiga dah lama perasan benda tu. Korang sesuai apa. Hah gado gado eh tibe"
"Oh camne korang tau?" dengan blurnya yang masih tersisa sejak kecil, Nieya bertanya.
"Ha ha ha. Aku ketawa~" tetiba Eric pi nyanyi lagu Hael Husaini bila dia dengar radio pasang lagu tu.
"Sorry weh nak cakap ni. Tak sedap"
"HA TAKPE TAKPE MAJUK AH" Eric terus mengambil sepaket snek lalu keluar dari bilik Nieya.
Dari awal lagi senarnya dia nak curi. Cuma timing je yang memerlukan.
"Jahanam. Rupa rupanya dia duk sini nak amek snek aku je?" Nieya mengangakan mulutnya.
"Tutup. Semut masuk" Sunwoo menjentik semut yang hampir masuk dalam mulut Nieya tu. Entah cene semut tu leh sampai kat muka dia.
Manis sangat kot-
"Habistu apa aku kena buat? Aku reject dia pon dah 2 kali bruh. Takkan la dia suka aku lagi kan? Maybe ayat tadi nak sedapkan hati aku je"
"Overthinking siak kau. Aku lempang kang"
"Uih tacod bethol"
"Nak kena bazooka aku bebetul ke?" sekali lagi Sunwoo dihalang daripada keluar ambik bazooka dia.
"Kau leh ak rilek siket. Ey sikit sikit bazooka sikit sikit bazooka. Kuali nak kuali? Hot hot gitew aku bagi"
"Eh eh dah la. Yang penting kau pikir pasal diri kau tu ha. Fikir balik betul ke dia still suka kau"
"Ayat kau macam dia dah tak suka aku je (;´༎ຶٹ༎ຶ')"
"Ikut suka hati kau la Yoon Nieya ssi. Kau fikirkan la sendiri. Aku nak pegi 7E jap. Hwall kije situ" Sunwoo mula bangun untuk keluar.
YOU ARE READING
my prince . 성훈 [√]
Romance☆ P R I N C E ☆ enjoy ! ♤ publish : 22 September 2020 ♧ end : 30 October 2020 ◇ status : completed √