[fifteen ♡]

375 49 49
                                    

"Eh? Mana kau dapat ni" Taeri terus merampas loket tersebut lalu menyimpannya didalam poketnya. Mukanya seperti sedang marah.

"Aku jumpa dekat Plushie Store semalam. Kau ada pergi Chamber 5 Mall ek? And loket tu lawa"

"Thanks but aku tak suka kalau orang pegang barang aku"

"Tapi masalahnya kalau aku tak ambik, mesti kau tak dapat dapat lagi kan loket ni?" Nieya mula pelik tetiba perangai Taeri jadi centu.

"No means no. Lain kali kalau kau jumpa barang yang ada nama Lee Taeri, jangan pegang dan jangan ambik bagi kat aku. Biar aku je yang cari sendiri" Taeri terus blah pegi belakang kelas. Tempat duduk dia la tu.

Nieya mula rasa panas. HABISTU SESAJE JE LA DIA BUAT BAIK TADI? ucap terima kasih pon cam tak ikhlas.

"Your behaviour is so ugh!" Nieya melempor buku sejarah dia atas meja.

Kesian buku tu tak bersalah.

"Wo wo lek weh lek" Miyeon cuba untuk menenangkannya.

"Chill chill je ha" Jake pula menyampuk.

"Biasa la tu budak camtu memang kuat memberontak" kalini Jay pula yang memberi kata kata agak tak bersemangat.

"Macam mana kau tahu dia tu macam mana?" hah ayat tu pon aku tatau macam mana dia fikirkan macam mana.

"Biarkan jela dia tu" yang lain mula mengabaikan Jay. APA SALAH DIA

SEBAB TERLALU PELOLES KE?
based on this picture 👇

SEBAB TERLALU PELOLES KE?based on this picture 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Salah ke dia jadi peloles :(

"Weh Ric. Kau sini jap" Nieya mula memanggil Eric setelah dia nampak yang Eric masuk kelas.

WEH JAP AKU BARU TERINGAT. Eric tua 2 tahun and asal diorang sekelas bahlul? Apesal aku punya otak ni jadi bodoh sangat ;-;

Aish nevermind and teruskan je membaca. Biorler dia lagi tua pon. ANGGAP JE YANG ERIC TURUN KELAS DUA KALI HA GITU

"Senarnya aku nak cakao sesuatu kat kau. Tapi kau cakap la dulu" Eric berkata lalu mengalu alukan Nieya untuk bercakap dahulu.

"Kau la cakap dulu" Nieya berkata pula.

"Sebenarnya budak deskmate aku tu la yang aku jumpa dekat mall semalam. Yang dekat Flicker Café tu" Eric sedikit berbisik.

"WHAT?!"

"Diam babun. Kantoi nanti ey kau ni en" Eric mengambil stoking sape tah kat atas lantai and terus dia sumbat dalam mulut budak tu.

"Jahanam punya anak Sohn" dia mengeluarkan stoking tersebut. Kalau gurau ni memang takle gurau betul la.

my prince . 성훈 [√]Where stories live. Discover now