[fourteen ♡]

345 57 2
                                    

"Haihh apasal aku takle tido niii" Nieya menggulingkan dirinya diatas katil.

Guling guling sampai dekat hujung katil

"Apahal aku asyik fikir pasal dia?"

Otak dia mula serabut.

"HAA TAK TIDUR LAGII"

"AAA ADUH!" jeritnye jerit tut tut jatuh dari katil.

"AAA PABOYA KIM SUNWOO YAH MARI SINI KAU" Nieya bangun walaupun bontot dia sakit yakmat. Kejar pon kejar la.

"MIAN MIAN"

"AH TAKDE MIAN KAU. AKU DAH BAGI WARNING TADI AN" mereka berdua berlari pusing satu rumah.

"Allahuakbar. Nasib kalini bukan aku HAHSAGSHAJSHA" Jeonghan mula tergelak macam orang tak siuman.

Tak kenal tak kenal

"Yah mianhaeeeee" Sunwoo merayu lepas dia nampak Nieya betul betul pegang penukul besi.

Ya allah psycho

You got me feelin' like a psychoo psycho-

"Letak benda tu letak" Sunwoo cuba menenangkannya. Nieya mengeluh lalu dia menyimpan semula penukul tersebut. Sunwoo melepaskan nafas lega nya.

"Kau ni kacau je aku pikir pasal-"

Belum sempat Nieya habiskan ayat dia, dia berhenti.

"Woah nasib aku sempat sedar. Kalau tak kantoi nanti ;-;"

"Pasal apa"

"T-Takde ape. Dahla pegi la tido. Aku pegi dulu" Nieya bergegas kebiliknya meninggalkan Sunwoo yang terpinga pinga tersebut.

"Mesti ada pape"

Meanwhile dalam bilik

"Shibal shibal shibal. Yoon Nieya pabo" Nieya mengetuk ngetuk kepalanya berkali kali.

Shibal means tak guna meanwhile pabo means bodoh

"Nasib tak terlepas tadi" dia menghempapkan dirinya diatas katil. Dan sekali lagi mengeluh.

"Aku suka dia ke aku suka dia ke aku suka dia keeeeeee" sekarang Nieya menutup mukanya menggunakan bantal.

"Apasal aku rasa tak sedap hati"

Soalan tu is soalan terakhir yang keluar. Dia tenggelam dalam persoalan tersebut sampai la tertidur.

Keesokkannya~

"Oh dah siap?" Eric ternampak Nieya keluar dari biliknya siap berpakaian sekolah. Nieya hanya mengangguk. Yang dia peliknya Eric pakai baju sekolah jugak.

"Kau yang pakai baju sekolah jugak ni asal? Buang tebiat?"

"Taklah. Aku sekolah ngan kau la. Untuk seminggu"

"Seriously? Sunwoo ngan Hwall?"

"Diorang tak"

"Eh apesal pulak? Eh okay- Aku paham la kalau Sunwoo tu. Pemalas. Hwall kan dak rajin. Asal tak sekolah skali?"

"Hey hey hey i heard it okay" Sunwoo berspeaking. Nieya menjelingnya. Marah sal semalam.

"Hwall cakap dia nak cari kerja kejap. Ada barang nak beli" Eric menjawab.

"Oh still budak rajin ni"

"Dah siap kan. Jom aku hantar" Sunwoo berkata lalu mereka berdua mengangguk dan terus masuk kereta.

Meanwhile dekat ruang tamu

"Untunggg budak tu balik sini. Aku takyah hantar" Jeonghan menadah tangannya bersyukur.

my prince . 성훈 [√]Where stories live. Discover now