[thirteen ♡]

369 57 10
                                    

"Ah? Oh takde apa apa" Nieya terus berlari kearah Miyeon bila dia nampak perempuan tu tengah bergelak ketawa dengan Heeseung, Niki dan Jungwon.

Mujur dia nampak. Nahas dia kalau dia takde jawapan.

"Tch penipu haktuih" Sunwoo berkata. Dia pon malas nak amek tau so, dia biar je.

"Oh ye. Mana Hoon?" Miyeon bertanya setelah dia nampak Nieya.

"Err molla?"

"Bukan dia ada ngan kau ke tadi?" Nieya mengangguk.

"Tapi lepastu dia blah. Taktau pegi mana"

"Dah try call dia?" Sunwoo bertanya. Heeseung memandang fonnya.

Tring prung ting

Maafler, gue tatau gimana ringtonenya bila chat masuk. Sebab gue silent fon gue.

"Oh dia cakap dia dah balik. Ada hal. Urgent" Heeseung berkata. Sekali tu dia usha sikit reaction Nieya.

Muka dia macam berpikir. Tapi Heeseung tau sebabnya. Kan diorang yang cadangkan tadi.

"Niki tumpang hyung boleh en" Niki menanya Heeseung. Heeseung mengangguk. And dia pesan

"Boleh selagi tak buat sepah. Kalau kotor or ada sampah, get out of my car"

"Kijam nau (;´༎ຶٹ༎ຶ')"

Mereka tergelak

"Btw korang ada nak gi mana mana lagi ke?" Sunwoo bertanya. Mereka semua menggeleng manakala Sunwoo meng oh kan jawapan mereka.

"Asal? Kau nak balik ke" Nieya menanya. Kalau Sunwoo dah nak balik, dia pon kena balik sebab diorang naik sekali.

"Taklah. Just tatau la kalau diorang dua tu cene" Sunwoo menunjuk kebelakangnya.

Penampakan dua orang manusia hensem tengah buat muka cemberut. Penat mungkin. Or maybe kena buli ngan Yeora and Jiyan.

"Sonu yaaaaa. Aku dah penat laaaaaa" Eric mula merengek. Tak cukup susu ibu ni. Sape nak derma kan susu-

Nevermind

"Ye thooo. Asal ganas sangat beruk dua ekor tu" Hwall mula terlentang ditengah mall tersebut. Diikuti Eric.

What Eric see, Eric do.

"Biasa la tu. Korang baru je nak kenal diorang" Jay berkata sambil tergelak. Nasib kalini bukan dia yang kena. Mahu patah pinggang dia.

"Tu la kan HAHAHAHA NASIB KALINI BUKAN AKU YANG KENAAAA" Jake mula berpusing pusing naik turun escalator.

Tak ubah

"Kitorang balik sini kejap je. And then nanti aku kena pegi LA balik" Eric berkata. Still baring atas lantai. Acik cleaner baru je nak termop muka dia tadi. Tapi ada orang datang ngorat acik tu and then tak kena la muka diorang.

"Aku pon ikut" Hwall berkata dan Sunwoo mengangguk. Diorang sekolah kat sana. Dah, jangan tanya asal mengarut sangat Hwall ngan Sunwoo pon sekolah sana.

Mana tau en leh asah talent speaking ngan omputeh

"Alaaaa duk la sini lama sikittt baru je nak kenal kenal" Jake berkata.

"Takyah skolah pon takpe- ADUH" kepala Jay dilepuk dari belakang. Dia pout sambil menggosok belakang kepalanya.

"Iye iye je kau takyah skolah. Diorang dah masuk universiti. Mana boleh tak pergi. Nanti lecturer diorang marah kang kena buang uni pulak and then tatau nak belajar kat mana dah and then mula la nak meroyan takde kerja buat pastu menganggur dekat rumah and then bla bla bla" Heeseung membebel dengan diri sendiri manakala yang lain dah dekat pasaraya mall tersebut.

my prince . 성훈 [√]Where stories live. Discover now