Luahan yang Tidak Sengaja~💖 ||||

617 47 5
                                    

Warning: •AU(Alternate Universe)
                  •VOOC(Very Out of Character)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

-Keesokkan harinya-

Ali tiba di sekolah seperti biasa dgn hati berbunga-bunga sebab dia tngh sebok pikir pasal dia.(korang tau kan?✌😑🔫)

Otw ke class, dia terserempak ngan Khai, so mereka pon jalanlah sama-sama ke jelas. Tiba di kelas,Ali melentokkan kepalanya pada meja belajarnya dan akhirnya terlelap bertemankan mimpi kahwin ngan Rudy (jauh naww cita2 mu😂🔫)

Khai.....jgn tanye..😑😒sebab dia tngk sibok pandang2 Zass tanpa dia perasaan crush adik dan bff crush adiknya tngh memandangnya sambil tersengih-sengih macam kerang busyhuk.😂

Kelas hampir bermula jadi Khai mengejutkan Ali dan bertanya kpd kawannya," weyh Ali,ko dah knp, mengingau ngingau pasal Rudy ke,sampai sebut nama dia?"

"E-eh b-betulke😫?!" kata Ali panik sebab terkantoi. "Ish kot ye pon jgnlerh jerit kat telinga aq!😬dan ye ko x habeh ckp Rudy I love you Rudy I love you😂"

BUKK!!!

Toooiiing...

Kepala Khai kini berbenjol tingkat satu😂 Ali kembali duduk di kerusinya sambil mengusap tgnnya sebab lama x pukul orang. Lama sngt,semalam baru belasah si nerd empat mata tuh😂(Khai:.👊💢! Author:😮🌟)

Namun disebabkan Khai sibuk mengadu sambil mengusap kepalanya dia x perasan Ali tngh kebaboom!😌dgn muka tomato.🍅

-with Moon and Alicia-

"Kau dngr kan Licia?!" Alicia hanya menganggukkan mengiyakan kata bestie nya sambil matanya x lekang dari RuLi.dua dua ade senyuman yg tidak boleh diungkapkan.

"ALL HAIL RuLi! OUR SHIP IS SAILING!AYE!AYE!😆" suara lantangnya kini menyebabkan semua mata tertancap padanya kecuali Ali sebab mengangau pasal Rudy sambil tersengih-sengih😑

Moon tergelak kekok sebelum kembali ke duduk nya dan menghempaskan mejanya kerana malu dgn tingkahnya. Alicia just geleng kepala dan melepaskan keluhan kecil.

Dia tersenyum memandang Ali sambil hatinya cuba menerima realiti yg perit.

'Aq harap kau bahagia,dan aq juga dah boleh lupakan perasaan aq terhadap kau...Ali...'

-kembali kepada semua orang-

Kelas hampir bermula,baru Rudy (rudy belum ade di kelas tadi ye😌) masuk ke kelas dgn headphone terpasang di kepalanya. Khai tersenyum sumbing, "baru ckp pasal dia,hero kau dah sampai😌😏hmmm, nampaknya cikgu lambat lagi."

Ali tidak tumpukan perhatian pada kawannya,sebaliknya sibuk terpandang-pandang terpandang-pandang ehemcrushnya😂

Sebelum Rudy berlalu pergi ke mejanya,dia memberikan Ali senyuman yg menggoda jiwa dan meruntuhkan iman.

Ali be like:😶*blank*...😮*processing*.............😆😳*loading completed*Argh!mah heartiuw~!!!!!

Tbc~

Ok chap yg akan datang adalah last chap utk ep ni yer
Apapun Vote and Comment for next chap at least 5
Papai✌

RuLi One Shots [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now