Rudy: Heyy boyyy~are you from South Korea~?
Ali: N-no I-im from Malays--
Rudy: Cuz I think you are my 'seoul-mate'~*wink*
Ali:😳😳😳'ofc I am~~'
The end 😂😂
Btw,aq nk cakap sorry sesangat sebab X update laaaaaaamaaaaaa giiileeeeeerr. Sowwyyy tau🙇🙇🙇!
Dan puncanya adalah disebabkan readers.mohon jgn kecam dan jgn kecik hatii😭😭 sebab sikit je readers yg sentiasa tekan butang ★ di setiap hujung chapter...sebab tu aq dah xde dan Susah nk Cari dan jumpe aq punye semangat...tolonglah vote Ngan comment!ape Susah?ape korang dapat kalau korang Jadi silent readers hah?! Bace jer cite² org yg buat susah susah,lepas tu x bagi vote x bagi compliments x bagi ape terus blah je,camtu ke?!kalau x,knp nk sngt Jadi silent readers?! Sakit tau hati! Bukan aq sorang je,same juga dgn author² yg lain rasa. sakit hati. Rasa macam ape yg Kita tulis tu langsung x berbaloi,x bernilai. So plzzzlah aq dah ckp baik² korang x Nak dengar, korang x tau lagi yg aq ni jenis x reti nk kawal temper aq.aq x kisah,aq nk berstraight forward dah nih. Brape lame aq nk jage perasaan korang dan berlembut bagai kalau perasaan sendiri aq x jage... And jgn lupa,aq tau yg sape bace dan masuk buku ni dlm reading list dia,tapi dia Masih x nk vote Ngan comment! Aq nk sngt mention name,dia org,tapi aq xnk buat camtu,sebab ape? Sebab they have reputation. Maaf sangat kalau aq terkasar,mungkin ni first time korang tngk part lain aq ni...tapi..ni adalah aq...VOTE,FOLLOW OR COMMENT...UNLESS,LEAVE!!!
YOU ARE READING
RuLi One Shots [SLOW UPDATE]
RandomUpdate bila free!!! Already written on the title that this ship contains gay ship Rudy x Ali OPEN REQUESTS!!!