Rudy x Ali (4)

1.3K 70 0
                                    

"LAAARIIIIIIII!!!!!''

Maka bertempiaran lah geng skodeng itu apabila melihat sesusuk tubuh terpancul di hadapan mereka.Rudy😪

" Ape korang buat kat sini!😤cam dah xde kerja lain jahkah?!"

"Ma-macam mana kau turun?bukan kau kat atas ngan Ali ke,dok tengah sweet sweet bagai?" Tanye Roza dan mendapat anggukkan dari gengnya.

"K-korang yang x sedar sebab asyik termenung tengok aq ngan d-dia sampai korang x perasan pon aq turun.😳" ujar Rudy sambil menundukkan sedikit wajahnya yang memerah.

"Sorry lah kalau potong line tadi.kitorang geraklu korang boleh continue bye!jom geng.BWHAHAHAHAHAHAHAHA!😈"kata Jet dengan suara yang minta pelempang.

" don't worry guys aq dah tangkap gambar sweet korang dgn video skali,mana tau nanti nak dekat naik pelamin,boleh lah imbas memoriwkwkwkwkwkwk!"kata Moon sebelum mereka hilang dari pandangannya.

"Ish!" Rudy merengus dengan mukanya blushing.tiba-tiba Ali berdiri tepinya sambil mengelus belakang tengkuknya dengan kekok.

"T-tak payah d-dengarlah ape mereka merepek tu." Ujar Ali tanpa memandang Rudy kerana wajahnya lagi teruk blushing ahaks!

Rudy senyum kecil.sebelum dia ingin membuka mulutnya untuk bersuara,mereka dipanggil ke arena oleh Ejen Geetha melalui corong pembesar suara.(pepandailah korang pikiak camne ejen geetha panggil diorang😌🔫)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hai readers!maaf pependek sangat!first time author tulis sependek ni.bukan apo,sebab kerja rumah tertunggak dan berlambak cam gunung kinabalu.asyik asyik melekat ngan wattpad,hah nilah padahnye.
Lain kali author update ye?
Readers tolong jangan lupa vote ngan comment tau!
Papai✌

RuLi One Shots [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now