Pickup line week 2 [#1 Jambatan]

383 43 1
                                    

Di pagi hari yg indah, Ali dan Rudy bersiar-siar di sekitar  taman dan berhenti sekejap kat atas yg dibina di tngh taman. Hening seketika. Masing² menikmati ciptaan Tuhan. Ali menikmati pemandangan bukit bukau dan bunga² yg indah.

.....Rudy.....menikmati pemandangan ciptaan Tuhan yg jauh lebih indah,iaitu....Ali😳(Dari hujung rambut ke hujung kaki😂) kelihatan Ali termenung jauh. Rudy menyeringai kecil dan melingkari lengannya pada pinggang ramping Ali lalu ditarik merapatinya. Spontan Ali mendongak memandang Rudy dgn raut wajah'apa?😮'

Ali:hmn?

Rudy:Jalan atas jambatan ni nanti hati² tau?

Ali:hn?nape?

Rudy:*mendekatkan mulutnya ke telinga Ali* sebab aq takut hg tergelincir ke dalam hari orang lain~

Ali:*loading* a...pe...kah...?!

Also Ali:*still loading*(😂)

Rudy:*mengambil kesempatan utk usha wajah dan ehem body shape ehem Ali yg bertambah kiyut miyut sebab ke'blur'an nya.*

Rudy: 'heh² 😎😏payback time baby~😈'

Hah,dan update dah😑😂
(Plz read)
Aq akan update dua chapter utk coming days ni sebab buku ni akan hiatus buat sementara waktu sebab aq nk fokus pelajaran,exam pon nk dekat...so harap understand ya readers😊 dan support dari para pembaca amat bermakna jadi tolong tekan butang ★ yg ade kat hujung kiri tu dan tolong comment--ape² jelah,even yg xde kaitan Pon xpe asalkan korang comment😂 n most importantly follow cuz aq akan follow balik...

Note!: VOTE, COMMENT & COMMENT!!!!!!

papaaaaaii😂😂

RuLi One Shots [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now