Warning!!!!!⚠️🔥⚠️🔥⚠️🔥⚠️ Chapter ni ade scene kishhu(yg panas cume xde part ehem ehem)!!! Hoho mesti ni yg korang nantikan an?😏gatai hahahahahanat! Kalau korang masih innocent,polos, sila undur diri. Kalau masih degil nk baca..hmm ntah arh. Aq berani tulis sebab aq dah cukup umur dah...so huehue enjoy!!!😂😈! Nanti jgn ko gatai gatai nk kecam aq. Kau kecam pon nanti aq akan buat bodoh jugak 😂😂Again! WAAAARRNIIINNNGGGGG!!!!⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️🔥🔥🔥🔥🔥
Ali: Hye,biy?
Rudy: Ape?
Ali: Apa yg kau rasa paling manis,setakat yg prnh kau rasa?
Rudy: Herm..ko nk tau?😏
Ali: Yep—t-tunggu! Ape kau buat?! Rudyyyyy?!!!
Rudy: Tadi kau yg tanya kan? So aq nk bagi jawapan ah.
Ali: Aik? Ape kaitan ngan peluk a—
*Smooch*
Ali:*pegun*
Rudy dan Ali mengerling mata manja2 gituw. Tetiba,Rudy terpana bila si uke tsunderenya membalas balik ciuman. Rudy menutup matanya dan tangannya bertindak memeluk Ali merapatinya dan menyingkap bajunya dan meramas pinggang kekasihnya.
"Hmmmnnn~..."
Ini membuatkan Ali mengeluh kecil. Tangannya dikalungkan pada leher tegap Rudy dan kakinya dijengket utk memudahkan aktiviti mereka. Rudy mengusap kepala dia sambil menekan kepalanya bagi memperdalamkan ciuman.
Keadaan makin panas bila Rudy bertindak agresif bila Rudy mencumbu bibir lembutnya ganas dan kasar. Ali mendesah kecil namun masih membalas cumbuan tersebut. Dia malah lagi suka. Dia inginkan lebih.
"Hhngghh ahhh r-rudyhh~"
Ali bertindak utk membuka mulutnya memberi akses utk Rudy. Dengan senang hati, Rudy memasukkan lidahnya ke dalam mulut Ali lalu dingulum dan dihisap setiap ruang dalam mulut Ali. Bibir merah itu digigit manja.
"Mmmn nnghh hhhh! Rudyhhh,sakithh haa- ahh~"
Ali merengek manja. Bibir Rudy pula dijadikan mangsa. Dihisap, dikulum dan digigit. Lidahnya mengajak Rudy bertarung. Sehinggalah Ali kesuntukkan nafas. Ditepuk perlahan dada bidang Rudy meminta dirinya dilepaskan dari cumbuan tiada pengakhiran. Rela tak rela,paksa tak paksa, Rudy kena lepaskan juga. Takut kekasihnya pengsan tak cukup nafas.
Sementara Ali termengah-mengah menarik nafas,Rudy ambik alih. Leher mulus Ali menjadi target seterusnya. Disebabkan Rudy sudah kenal sweet spot bf dia, terus Saja dia menyerang tengkuk Ali. Ali makin tak keruan. Hilang akak warasnya. Makin dia mendesah. Dia suka bila Rudy mendominasi.
Sekali lagi Rudy menggigit,menjilat menghisap di sekitar tengkuk Ali berulang kali, membuatkan suara Ali tidak tertahan. Badannya menggigil,wajahnya memerah hebat. Bibirnya tak berhenti mendesah menyebut nama seme dia.
"You're so sexy babe,say my name,love~"
"Hmmngh n-nyaahh ahh haa ah..Ru..dy..hngh mfhh..Rudy~I..want more..hmm pweeaasee..hhh..ngaahh! Nyah rudhyyy~~!!! M-moreeee~! Plz baby~!"
Rudy mengeram tidak tahan dgn suara Ali. Terseksa dia" Heh,you're making me hard baby boy~ And your wish I'll demand it~ Jom gi bilik dan sambung,k?"
"Hmmngh~d-daddy?"
"Yes my baby?~"
"Make me yours.. I'm all yours tonight~"
"Sure baby bun~"
😈😈😈
Bonus!!!!
"Adehhh!! Sakit giler pinggang aq!! Semalam teruk betul dia ratah aq,dasar pelahap! Nasib boleh jalan ishh!!!" Tak sedar kerana merungut tiba-tiba tubuh mungilnya di peluk dari belakang dan terasa hembusan nafas hangat pada tengkuknya. Ali menggeliat kegelian. Rudy tersenyum dgn telatah comel Ali, nasib x terkam balik budak sekor tu.
"Mengata aq eah? Nakal~"
"Memang pun,salah kau juga an? Nape ko terkam aq semalam!?"
"Hm,kau yg tanya kan,apa benda paling manis yg aq pernah rasa? Nk tau jawapan dia?~"
Ali mencebik bibir comelnya." Nk" mak aih! Pendek nyer jawapan majuk ah tu! Lantas Rudy merapati dirinya dan berbisik dekat telinga Ali.
"Kau~"
"H-huh?" Ali takut dia salah dengar,mukanya mula berubah warna.
"Semua yg ada pada kau manis. Kau..manis~"
Masih dengan posisi yg sama dia membisik dkt telinga Ali dgn suara husky dia. Habis merah padam wajah Ali mendengar ayat yg keluar dari mulut Rudy.
Ali tersenyum malu bila dipuji. Dia terkekeh comel dan menggesel wajahnya pada tengkuk Rudy dan mencium perlahan pangkalan leher kekasihnya. Terdengar keluhan halus Rudy seolah menikmati habuan Ali.
Ali beralih ke bibir Rudy diciumnya dgn lembut dan penuh dgn kasih sayang. Yg dicium membalas balik,tubuh Ali dipeluk elak. Ali melepaskan cumbuan dan mencium Rudy semula,bertubi-tubi. Rudy senyum geli hati. Tapi dia layan juga uke dia,dicium Ali bertubi-tubi balik.
Ali terkekeh comel antara ciuman. Kemudian mereka meleraikan ciuman dan menyatukan dahi mereka, tercungap menarik nafas. Masing-masing membalas senyuman. Pelukkan dieratkan.
"Thnx Rudy,untuk segalanya. Thnx sebab mendengar semua keluhan aq and utk terima aq seadanya. Thnx sebab jadi peneman aq. Thnx sebab sentiasa dgn aq." Ali senyum manis.
Rudy membalas balik. Ikhlas. "Thnx juga,sebab terima diri aq. Thnx utk sentiasa ada di samping aq."
"I..love you,chére."
"Love you too,princess.."
End!
Mende aq buat??Ape yg berlaku kat bilik pepandai lah korang pikiak! Aq dah xleh!Omggggg!!! Ape yg aq tulis ni?!!😂😂 My otaqss😂 otak ku byun. Sumpah aq tersenyih2 sambil taip..still x caya yg aq yg taip Benda kotoq atas tuhhh!!! Huarrgghh sorry RuLi! Especially ko Aliii!!!!😭😂 Btw,hot tak?🔥😂 Taulah aq noob masih Baru dlm menulis bende ilimiah cenggini!! Welp, aq cuba...harap aq suka ah?Papelah! TOLONG VOTE COMMENT FOLLOW AND SHARE THIS BOOOKK TO ALL DE OTHER FUJO AND FUDAN EJENSSS!!
Sayonaraaaaaa!!!!!
My brain...I still kennot😂😂🔫🔥🔥
YOU ARE READING
RuLi One Shots [SLOW UPDATE]
Ngẫu nhiênUpdate bila free!!! Already written on the title that this ship contains gay ship Rudy x Ali OPEN REQUESTS!!!