Ok!kali ni chap ni direquest oleh SeisNsiete.
Harap y'allz enjoy!❤
°°°°°°°°°°°
Warning:•Au(alternate universe)
•VOOC(Very Out of Character)Suatu hari yg indah ~
Ali sampai ke sekolah memikirkan bahawa ia akan menjadi hari yg biasa tetapi jangkaan dia salah. Moon si rakannya datang menghampirinya.
"Hi Ali!ko tau x aq ade bends nk bagitau kau?" Kata Moon sambil terloncat-loncat. Murid di sekeliling mereka sweatdrop,dah biase dah😑
"Ape dia Moon?" tanya Ali. "Kelas kita ade pelajar baaaruuuuww~" Ali kaget seketika dia mendengar pernyataan si Moon gossiper yg kepoh sebelum dia bertanya," dia lelaki ke perempuan?"
"Ouhp,umm...dak lelaki.nape?"Moon buat muka curious setiap kali dia nk korek rahsia. " ahaha,xde apelah saje tanye,salah ke?" kata Ali sambil menggosok tengkuknya,rimas. "Hmmm,oklah kalau camtu.jumpa di kelas,bye!✋" Moon beredar sejurus melambai pada Ali. Ali membalasnya sambil hatinya bermonolog,'yeah! akhirnya,ade harapan!harap dia x takenTvT'
KRING!
Loceng sekolah berbunyi menandakan bahawa kelas akan dimulakan. Di kelas 5Avicenna (betulkeejaan😪),selepas semua pelajar dah settle hal masing2, Pn.Munah kata," kelas,kita ada pelajar baru,sila masuk,Rudy."
Pelajar bernama 'Rudy' masuk ke dalam kelas sejurus berdiri di sebelah cikgu ehemminionehem!maksud aq cikgu Munah.😂Rudy mempunyai mata coklat rambut berwarna hitam yang tercacak,hoodie berwarna kelabu asap dgn kemeja putih di sebalik hoodienya,seluar jeans berwarna hitam dan kasut sneakers.
YOU ARE READING
RuLi One Shots [SLOW UPDATE]
LosoweUpdate bila free!!! Already written on the title that this ship contains gay ship Rudy x Ali OPEN REQUESTS!!!