Yuna pov 🧡
Aku membuka pintu rumah seluas luasnya. Sebab apa? Mark kan ajak kawan dia datang rumah haaa sebab tulah. Yang jadi bibik tu aku. Yang masak semua makanan untuk dia gan kawan kawan dia tu aku. Yang kena jadi penyambut tetamu tu aku jugak.
Mark pulak? Dia tengah sibuk prepare apa entah dalam bilik. Baik kan abang aku tu? Tu yang 'SAYANG' lebihh.
Aku menjeguk di luar sedikit. Masih tak nampak kelibat kawan kawan mark.
Dahlah sejuk malam camni,aku pulak pakai baju lengan pendek,hm,niceuu.
Dekat setengah jam jugak aku tunggu akhirnya nampak batang hidung dorang tu.
"Haii,mark ada?"tegur seorang lelaki yang wajahnya hampir sama dengan anime. Eh apa aku mengarut ni?
"Pabo lah kau,dah dia ajak datang rumah dia mestilah ada"kata seorang lagi. Hm muka ada ciri ciri savage ni.
"Eh eh korang gaduh pulak. Tak manis la bergaduh depan bakal awek aku"aku pandang seorang lelaki yang tinggi lampai. Dia tersenyum. Aku pun senyum kekok. Menyempat pulak menggatal gan aku.
Nak tau sape jejaka tuu??
Ha inilah orangnyaa. Hensem kan?? Lagi ii yg tengah tuu hihi.
Tanpa membuang masa dan tenaga sebab berdiri lama sangat. Sooo,aku ajak lah dorang bertiga untuk masuk.
Sementara tunggu mark tak keluar lagi dalam bilik,aku masuk ke dapur untuk mengambil makanan dan minuman.
Harini aku masak simple simple je. Ramen goreng. Cenggini sedap wo.
Makanan aku hidangkan di depan dorang. Maksudnya kitaorang makan kat bawah,duduk bersila. Kitaorang amalkan budaya orang malay ye.
Belum aku sempat cakap 'jemput makan' ada yang dah jamah makanannya.
"Uhmmm sedapnya mee goreng nii!"ujar lelaki yang aku cakap muka savage tu.
"Tu bukan mee goreng lah. Tu ramen goreng namanya"kataku pula. Dia mengangguk.
"Eh lupa pulak nak kenalkan diri kitaorang"
"Ok hana dul set,to the world yeogin 95liners"aku terkejut. Tetibe je intro diri ni.
"Nama saya taeyong"oh yang muka cam anime tu taeyong namanyaa.
"Yow,aku yuta"so yuta savage orangnya.
"Hye baby,my name is Johnny and I'm from Chicago"sekali lagi aku senyum kekok. Tak habis habis flirt gan aku.
"Eh eh hyung semua dah sampai"aku menoleh ke arah mark yang sedang menuruni anak tangga satu persatu. Dah macam orang pregnant turun tangga tu.
"Lambat ah kau mark. Tadi kemain janji nak sambut kitaorang tapi yang sambut nya adik kau. Nasib lawa hm" ujar taeyong yang membuat kan aku serba sedikit berasa malu.
YOU ARE READING
notice me, crush ! ❥ yangyang ✓
Fanfictionhidup sebagai seorang pelajar sekolah ni mesti kena ada crush. tipulah kalau takda dan lagi teruk bila crush tu tak notice kita fuhh beroken teruk ! " weh ! perempuan mana tu yang jalan dengan crush aku ?! " " kau tak tau ke ? tu awek dia lah "