Yuna pov🧡
Handphone aku yang berdering tanda notification masuk,aku buka. Kebanyakkan nya noti dari Instagram lah. Dah pahal si hendery ni pergi tag aku?
Henderydory_
Hai my everything ✨
yunalew-❤️Dejunxiao,tenten,kun_ and 134 others
Dejunxiao| uu tag crush 🧡
tenten| luas lubang hidung kau,bang
Henderydory_ tenten| sakailah kau nii
kun_| baru lps amik air wuduk ke tew
121 view comments
-
Euw,crush? Aku crush dia? Ergh. Ni kalau si yeji tau,mesti dia suruh aku couple gan si dory ni. Aku berhenti scroll Instagram lalu menyimpan handphone bila nampak yeji dah keluar dari fitting room."Lamanya kau try baju. Muat tak baju tu?"aku bertanya yeji. Dia mengangguk.
"Dahtu tunggu apa lagi,pergilah bayar"
"Kau belanja aku boleh?"yeji mencuit cuit bahuku. Patutlah dia beriya sangat ajak aku shopping rupanya ada udang di sebalik batu.
"Ish yelah yelah. Nah amik duit ni pergi bayar"yeji pandang duit aku kemudian pandang aku sambil tersenyum. Dah kenapa pulak ni?
"Kau tolong bayarkan,hehe"eh dia ni. Banyak cantik dia dah lah suruh aku belanja pastu aku nak kena bayarkan pulak.
"Jangan ngada,pergi bayar sendiri"dia mencebik. Aku malas nak tengok dia mencebik jadi aku mengalah,aku pergi bayarkan.
Selesai aku membayar,yeji mengajak aku untuk minum minum di cafe.
Kami duduk bersebelahan tingkap. Sementara menunggu pesanan siap kami berbual kosong. Kemudian yeji mengeluarkan handphone nya untuk mengambil gambar dia.
Tak lama lepas tu, yeji menampar tangan aku. "Woi sakitlah! Kau asal ha?"aku mengusap perlahan tangan. Sakit wuu.
"Hendery tag kau kat ig wehh"jap asal dia pulak yang excited ni?
Aku menghiraukan yeji yang dari tadi duk omo omo.
"Weh Yuna,kau couple jela gan hendery ni lagipun aku tengok dia ok apa?"sambung yeji lagi.
YOU ARE READING
notice me, crush ! ❥ yangyang ✓
Fanfictionhidup sebagai seorang pelajar sekolah ni mesti kena ada crush. tipulah kalau takda dan lagi teruk bila crush tu tak notice kita fuhh beroken teruk ! " weh ! perempuan mana tu yang jalan dengan crush aku ?! " " kau tak tau ke ? tu awek dia lah "