XV (15)

19 4 6
                                    

'Aaaaah!' hoor ik de jongens ineens schreeuwen en meteen schieten mijn ogen open. Ik ben meteen klaar wakker en zie de jongens een andere kant op kijken. Zachtjes grinnik ik en kijk naar de tv. Op het scherm is te zien hoe iemand met zijn hand vast zit onder een zwaar iets. Geen flauw idee, wat het eigenlijk is!

'Is het zo eng, boys?' vraag ik en probeer zo verbaasd mogelijk te klinken.

'Ja, zet hem op pauze!!!' gillen ze allemaal in koor. Ik grinnik en zet de film op pauze, precies waar een vrouw te zien is. Oeps, goed stukje. Not!

'Whaha, sorry boys! Ik wou mijn lievelings film kijken!' lach ik.

'Jaaa!!! En jij slapen, terwijl wij de film maar kijken!!!' gillen ze tegen me en ik grinnik om hun reactie. Ik sta op en ren zo snel mogelijk naar de wc toe. Uit het niets moet ik heel nodig naar de wc toe.

*Skip het toilet bezoek*

Ik stap de wc uit en hoor hoe het mega stil is in de woonkamer. Zachtjes grinnik ik in mezelf en stil sluip ik de woonkamer in. Ik weet een hele goede grap, om de jongens nog banger te maken. Stil ga ik achter de bank zitten en langzaam leg ik mijn hand op de schouder van Michael. Niemand praat en opeens gilt Michael. Ik voel hoe hij mijn hand vast pakt en weg duwt, maar ik hou me vast aan zijn t-shirt.

'Micheal, wat is er? AAAAAH!!!!' vraagt Ashton, maar gilt dan ook als hij mijn hand ziet.

'Jongens, Jazzy plaagt ons maar.' zegt Luke en ik zucht geïrriteerd. Luke, moet het altijd verpesten voor mij! Ik sta op en loop terug naar mijn plek op de bank. Met een plof ga ik weer tussen Ashton en Michael zitten.

'Ondeugd!!!' zegt Michael tegen me en prikt in mij zij.

'Aaah! MICHAEL! Niet doen!' gil ik tegen hem, maar hij blijft doorgaan met het prikken in mijn zij. Ik begin te lachen en hij prikt steeds sneller in mijn zijen. Natuurlijk val ik om en val boven op Ashtons schoot. Michael komt boven op me zitten en begint me te kietelen. Hierdoor schiet ik in de lach en hij gaat steeds harder kietelen.

'Michael, moet ze dood van het lachen?' vraagt Ashton aan hem.

'Nee, ik wil haar terug pakken van net.' zegt Michael tegen hem en begint me nog harder te kietelen.

'Zou ik mee helpen?' vraagt Ashton en ik hoor hem grinniken.

'Is goed.' zegt Michael tegen hem en Ashton slaat zijn armen over mij heen. Ook hij begint me nu te kietelen en ik begin weer te lachen.

'Michael, kietel jij haar bij haar andere zij?' vraagt Ashton aan hem en niet veel later kietelt ook hij mij.

'G-G-ge-na-de!!!' gil ik en probeer op adem te komen, maar zonder succes.

'J- j- jonge- jongens, h- hou o- o- op !!!' gil ik en probeer me onder de jongens vandaan te wurmen. Meteen trekken ze me terug en beginnen me verder te kietelen.

'Hou op met haar te kietelen, nu wil ik verder de film afkijken!' hoor ik Luke boven me uit gillen. Per direct stoppen ze en ik ga recht op zitten.

'Dankje, Lukkie.' bedank ik hem en ik hoor hem zuchten. Ik grinnik om de bijnaam die ik hem gaf en precies voel ik tegelijkertijd iemand in mijn beide zijen prikken. Snel spring ik op en laat me tussen Calum en Luke neer ploffen. 'Dank jullie wel, Ashton en Michael.'

Ze kijken me niet begrijpend aan en doen alsof ze niks hebben gedaan. Maar ik weet honderd procent zeker dat zij me prikten in mij zijen.

'Hier ben je veilig voor Ashton en Michael.' fluistert Luke in mijn oor en ik leg mijn hoofd op Lukes schouder. Ik zie hoe Ashton op staat en verplaatst mijn glas. O ja, stom mijn drinken staat er natuurlijk nog!

VertrouwenspersoonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu