Arc-5.1(ချီဝမ်ရှန်း)

6.3K 449 13
                                    

ကျော်ဇေသူနိုးနိုးချင်းမြင်လိုက်ရတာက ဘေးနားမှာလူသေတွေနဲ့ ခေါင်းလေးလေးတောင် မမူးရသေးဘူး..အန်ချင်မိတယ်...မအန်နိုင်ခင်ပဲ ၅လေးရဲ အော်ဟစ်ပြောနေတာကြောင့်...

' host ရေပြီးမှအန်တော့ မြန်မြန် host အနောက်က တစ်ယောက်ကို ခေါ်ပြီးပြေးတော့မြန်မြန်...'

ငါ့အနောက်မှာဘယ်သူလည်း... သူအနောက်လှည့်ကြည့်လိုက်တော့ သူ့ကိုစိုက်ကြည့်နေတဲ့ မျက်လုံးတစ်စုံ ဂလု ကြောက်ဖို့ကောင်းတာ ပြီးမှပဲကြောက်တော့မယ်..ဟိုတစ်ယောက်ပြောတဲ့ အတိုင်းလုပ့်မှ ...

" ဟိတ်လူ..သွားမယ်...ထ ထ.."
ဆိုပြီးအနောက်ကလူကို သွားဆွဲထူကာ ပြေးဖို့လုပ့်ပေမဲ့ ထိုလူကတော့....

" မင်းငါ့ကို ဘယ်လိုခေါ်လိုက်တာလည်း..."
ရေခဲတစ်မျှအေးစိတ်လှတဲ့ အသံဖြင့်စိုက်ကြည့်ပြီးမေးလိုက်တယ်...ကျော်ဇေကတော့ ထိုလူရဲ့ အသံကိုကြားပြီး ကြောက်စိတ်တောင်ဝင်လာမိတယ်...စကားတွေလည်း ထစ်ထစ်နဲ့....

" ဟိတ်..ဟိတ်လူလို့...ခေါ်​...ခေါ်လိုက်တာ..."
သူအဲ့လိုပြောရော ထိုလူဟာ မျက်ခုံးတစ်ဖက့်ပင့်ကာ စိုက်ကြည့်နေသေးတယ်....

' host ရေသူက host ဝင်တဲ့ ကိုယ်ရဲ့ ဘောစ်သိလား...'

' ဘောစ်... ချီးပဲ အစကထဲကပြောပါလား...fuck သိလား..လက်ခလယ်ယူလိုက်..'

' host ရေပြီးမှကျွန်တော်ကို ဆဲအခုမးအရေးကြီးတာက သူ့ကိုဒီကနေခေါ်ထုတ်သွားတော့ ဟိုဘက်ကလူတွေလာနေတယ်...သေနတ်နော်...'

' ဘာ သေနတ်..ပြေးမယ်ပြေးမယ်.....'

ကျော်ဇေအရှေ့ကနေ သူ့ကိုကြည့်နေတဲ့ ဘောစ်ဆိုတဲ့ တစ်ယောက်ကို အော်ဟစ်ပြောလေတယ်....

" ဘောစ်ရေ ကျွန်တော်တို့မြန်မြန်ပြေးကြရအောင် ဟိုမှာလာနေပြီ သေနတ်တွေနဲ့..ပြေးမယ်..."

" မင်းငါဘောစ်ဆိုတာ သိသေးတယ်ပေါ့..ပြီးတော့ မင်းဘယ်တုန်းကအဲ့လောက်ကြောက်သွားတာလည်း...."
ထိုလူကပြေးရမဲ့ အစား ကျော်ဇေကိုမေးခွန်းတွေမေးနေလေတယ်..ကျော်ဇေကတော့ သူ့ရဲ့ စိတ်ရှိတိုင်းဆိုရင် အရှေ့ကဘောစ်ဆိုတဲ့ ကောင်ကိုရိုက်သတ်ချင်နေပြီး အရေးထဲမှာ မေးခွန်းတွေလာမေးနေတယ်...အနောက်ကနေ သောက်ဘိုးတော် ရောက်လာပါတော့မယ်.ဆိုနေကာမှ..

Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)Where stories live. Discover now