Arc-5.3

4.6K 418 28
                                    

' ၅လေးရေဘယ်အချိန်မှ သတိရမှာလည်းကွ ငါဒီမှာ ပျင်းလို့သေတော့မယ်...'
ဟုတ်တယ်လေ မင်းတို့စဥ်းစားကြည့်အုန်း ငါဘာမှမလုပ့်ရသေးဘူး..ပျင်းလို့သေတဲ့ မသာဖြစ်တော့မယ်..ချီဝန်တစ်ယောက် ပျင်းလာတိုင်းအဖြူရောင် အခန်းထဲမှာ လမ်းလျှောက်ရင် လျှောက်မလျှောက်ရင် သူ့ရဲ့၅လေးနဲ့ ရန်ဖြစ်လိုက်နဲ့ပေါ့.....

' host အသံဆိုးကြီးနဲ့ ခဏလေးစောင့်ပါ..'

' ၅ လေးမင်းငါ့ကို အမြဲတမ်းဂျင်းကျွေးတယ်နော်..ခဏလေးလို့ပြောတာ ဘယ်နှခါရှိပြီးလည်း ပြော....'

' host တကယ်ခဏလေးပဲ သိလား...ခဏလေးပါhost.. '

' ပြီးရော...'
ချီဝမ်ပြန်ငြိမ်သွားမှ ၅လေးသက်ပျင်းချရတယ်....ချီဝမ်ကတော့ ပျင်းလာတဲ့အတွက် လှဲအိပ့်လိုက်တယ်...စိတ်ထဲမှာတော့..ဒီတစ်ခါသူကဘယ်သူလည်း ဆိုတာကိုစဥ်းစားလေတယ်..ရင်းနှီးတဲ့အငွေ့သက်လေးက ဘယ်သူဖြစ်မလဲ အရေးမကြီးတဲ့ ဇာတ်ကောင်ဖြစ်ဖို့များတယ်...

သူကိုတွေ့ရင် အကျိုးအကြောင်းရှင်းပြီး ငါနေတဲ့နေရာကို ခေါ်လာရမယ်..ပြီးတော့ ဗီလိန်ကိုလည်းအချစ်ကြောင့်မရူးမိုက် အောင်ဘယ်လိုလုပ့်ရမှာလည်း...ချစ်ဖို့ကောင်းတဲ့ကောင်မလေးနဲ့ တွေ့ပေးလိုက်ရင် ကောင်းမလား...ဇာတ်လိုက်မနဲ့မတွေ့ခင် သူ့ကိုနောက်ထက်ကောင်မလေးနဲ့ တွေ့ပေးပြီးချိတ်ပေးလိုက်မယ်...

မဆိုးဘူးဒီအကြံကောင်းတယ်...ငဲ့ငဲ့ ငါလေးအဲ့လောက်ထိညဏ်ကောင်းလိမ့်မယ်လို့ မထင်ရဘူး...ဟဲဟဲ ချီဝမ်ရဲ့ မိသားစုကိုဘယ်လိုရှာရမှာလည်း...သူ့အသက် ၆နှစ်အရွယ်မှာ မွေးစားဖို့ခေါ်လာတယ်...ဒီကိုယ်ရဲ့ အရင်ကအကြောင်းတွေကို မမှတ်မိတော့ဘူး...ဘယ်ကနေစရှာရမှာလည်း...ဗိလိန်ရဲ့အဖေကိုမေးလိုက်ရမလား...

မဖြစ်ဘူးကိုယ်တိုင်ရှာမှအဆင်ပြေမယ်..ဘယ်ကနေစရှာရမှာလည်း....ဟူး...ဦနှောက်ခြောက်တယ်ကွာ....ဒါနဲ့ အရင်ကမ်ဘာက host ဘာဖြစ်သွားလည်းမသိဘူး..

' ၅လေးရေ...'

' host အဲ့လိုမခေါ်ပါနဲ့လား...'

' ဘာဖြစ်လို့လဲ.... '

' host အဲ့လိုခေါ်ရင် ကြက်သိမ်းထတယ်...ထားပါ...ဘာကိစ္စလည်း... '

' ဘာကိစ္စလည်းဆိုတော့ အရင်ကမ်ဘာက host ဆိုတဲ့ကောင်မလေး ဘာဖြစ်သွားပြီလည်း...'

Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)Where stories live. Discover now