ဘာကြောင့် ငါ့ရဲ့ အခန်းထဲကိုပြန်ရောက်နေတာလည်း ဟုတ်သားခုနကသေနတ်ဒဏ်ရာကြောင့်မေ့နေတာကို... ဒါနဲ့၅လေးရော...
' host ကျွန်တော်ဒီမှာ.. '
' အော်...အေးအေး...ဒါနဲ့ ငါဘယ်တော့ပြန်သွားရမှာလဲ.....'
' လိုပါသေးတယ် host အခုတော့ ဇာတ်ကြောင်းပို့မယ်...'
' ok ပို့လိုက်..'
ဇာတ်ကြောင်းကတော့ ရိုးတယ်ကွ....အရင်ကဇာတ်ကွက်တွေနဲ့ တူသားပဲ..ဇာတ်လိုက်နာမည်က ကျိဖူရောင် ငယ်ငယ်ထဲက တစ်ကောင်ကြွက် သူကသူ့ခြေထောက်ပေါ်သူရပ်ပြီး ဒီအချိန်နေထိ ရောက်လာတာ..အခုဆိုရင် သူကကျိကုပဏီရဲ့ သူဌေး သူကဘယ်သူ့ကိုမှမယုံကြည်သိလို အချစ်ရေးကိုလည်း လုံးဝစိတ်မဝင်စား...
သူသိတာက ပိုက်ဆံရှာမယ်..သူ့ကိုထိရင် သူပြန်ပြီး ကလဲ့စားချေမယ်...သူ့ရဲ့ အိပ့်ယာပေါ်တက်ချင်တဲ့ ကောင်လေးရာ ကောင်မလေးရော တစ်ပုံကြီး သူ့အိပ့်ရာပေါ်တက်ဖို့လုပ့်တက်သူတိုင်းကို သူက ညှာတာပါတယ်...မန်ကနေထွက်တာတောင် မတွေ့ရဘူး...သူတို့ရဲ့ မိဘတွေဆိုရင် ကုန်းကောက်စရာမရှိအောင် လုပ့်ပြစ်တာ..
အဲ့အကြောင်းတွေကိ တခြားသူတွေလည်းသိရော ကျိဖူရောင်ကိုမထိကြတော့ပေ...အခုချိန်ထိသူက ရည်းစားလည်းမရှိ ကမ္ဘာပေါ်မှာ အချမ်းသာဆုံးစာရင်းထဲမှာ သူပါတယ်..ကဲဇာတ်လိုက်ကိုပြောပြီးပြီ..ဇာတ်လိုက်မဘက်သွားတာပေါ့...ဇာတ်လိိုက်မကတော့ ရဲမေပါ..နာမည်က ဝမ်လော့ရီသူကဘာကြောင့်ရဲမေလုပ့်တာလည်း ဆိုတော့ သူ့ရဲ့ မိသားစုသေ သွားတဲ့အတွက်ကြောင့်ပဲ....
သူအသက် ၁၀နှစ်မှာသူတို့မိသားစုကို ရက်ရက်စက်စက်နဲ့ သတ်သွားတဲ့ လူတွေကိုလိုက်ရှာဖို့အတွကိ ရဲမေအလုပ့်ကို လုပ့်တာ.. သူ့ရဲ့မောင်လေးကတော့ ပျောက်သွားတယ်..ငယ်ငယ်ကထွက်ပြေးရင်း နှစ်ယောက်သား ကွဲသွားတာ....သူရဲ့မောင်လေးကို လိုက်ရှာရင်း...ဇာတ်လိုက်နဲ့ ကံကြမ္မာကြောင့် တွေ့ဆုံကြတယ်....
ဇာတ်လိုက်ကလည်း အစပိုင်းမှာဇာတ်လိုက်မကို ကြည့်မရဘူး..နောက်ပိုင်းကြတော့ ဇာတ်လိုက်မကိုကူညီပေးရင် ကြိုက်သွားကြတာ...သူမရဲ့မိသားစုကိုသတ်တဲ့ တရာခံကို တွေ့တော့ သူမအဲ့လူရဲ့နားကို ကပ်ပြီးတော့ သူ့ရဲ့ မိသားစုကိုရက်ရက်စက်စက်သတ်ခဲ့ အတိုင်းသူမ ပြန်သတ်ခဲ့တယ်...
YOU ARE READING
Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)
Romanceကိုယ့်ရဲ့ အကောင့်ထဲမှာ ကျန်တဲ့ Arcတွေရှိပါတယ်..ကြည့်ကြည့်ပါနော်... နာမည်အရင်းကျော်ဇေထက် လူမှားခံရပြီး ဓားထိုးခံရတဲ့သူပါ system ကြောင့်ဂေးရသူလည်း ဖြစ်တယ်