Arc-5.12(🌚🌚)

4.3K 361 23
                                    

(အဟန့်..ဒီအခန်း....ဟင်းဟင်း...သိတယ်မှတ်လား...)

ချီဝမ်သူကြောင်နေတုန်း သူ့ကိုချီလိုက်တဲ့ ဟွရင်းကြောင့် လန့်သွားကာသူ့ရဲ့ပုံခုံးကိုဖက်မိလိုက်တယ်...ဟွရင်းအခုမှရေချိုးထားတဲ့အတွက် ဆက်ပြာရနံလေးဟာ သူ့ရဲ့နှခေါင်းကိုလာကျီစာနေလေတယ်.ရင်တွေလည်း အစမတန်ခုန်ပေါက်လာတယ်...ရုံးကန်ဖို့တောင် သတိမရပေ...

သူ့ကိုချီပြီးကုတင်ပေါ်ကိုပစ်ချကာ..အပေါ်ကနေဟွရင်းအုပ့်မိုးလာတယ်...ဟွရင်းမျက်နှာမှာ ရေစက်လေးတွေပြောင်အောင် မသုတ်ရသေး..ဆံပင်ပေါ်မှာရော မျက်နှာနားမှာရော ရေစက်လေးတွေကျလေတယ်...ဟွရင်းရဲ့မျက်နှာကို ကြည့နေရင်းကနေအောက်ကိုမျက်လုံးကရောက်သွားတော့..သူ့ရဲ့ ဘော်ဒီကလုံးဝကို...ဂလု..

ရေလှိုင်းလိုမြောင်းမြောင်းထနေတဲ့ ဗိုက်ကြွက်သား sexy အရမ်းကြတယ်. !!!
လုံးဝကိုအပြစ်ပြောစရာမရှိဘူး...အရင်ကရခဲ့တဲ့ ဒဏ်ရာ အမာရွတ်လေးတွေနဲ့ ပိုပြီးတော့တောင် ဆွဲဆောင်မူ့ရှိတယ်...ထိချင်လိုက်တာ....သူ့ရဲ့လက်တွေက ဟွရင်းရဲ့ ဗိုက်ကြွက်သားတွေကိုသွားထိမိလိုက်တယ်...

ဟွရင်းကတော့သူ့အောက်ကလူသားလေးက..သူ့ရဲ့ကိုယ်ကိုကြည့်ပြီး သတွေးတွေမြိုချလိုက် ပြီးတော့သူ့ရဲ့ ကိုယ်ကိုထိကိုင်ပြီး ဆော့ကစားနေတယ်..ဒါသူ့ကိုသမင်သတ်သတ်ရန်စတာ အစကထဲက ဒီလူသားရဲ့ ပုံစံမျိုးစုံကသူ့ကို စွမ်းဆောင်နေပြီးသား..အခုသူ့ကိုထိတော့ပိုပြီး တော့တောင်တောက်လောင်နေပြီး
သူမခံနိုင်တော့ပဲ သူ့ရဲ့ကိုယ်ကိုထိနေတဲ့ လက်ကိုကိုင်လိုက်ပြီး

" မင်းကိုယ့်ရဲ့ စိတ်ကိုစမ်းသပ့်နေတာလား...."

" အယ်....ကျွန်တော်ဘာစမ်း....အွတ်...."
ချီဝမ်ဘာစကားမှမပြောနိုင်တော့အောင် ဟွရင်းကသူ့နှခမ်းကို နမ်းလိုက်တယ်...သူ့ဘက်လည်းပြန်လည်တုန့်ပြန်ပြီး နှစ်ဦးသား ခရီးဆက်ကြတယ်....

၅လေးကတော့ သူ့ရဲ့ host အဲ့လောက်ထိကို ထန်သွားမယ်မှန်းလုံးဝကိုမသိလိုက်ဘူး!? တော်တော် ထန်တဲ့host သူထန်တာလည်း ကောင်းပါတယ်... ငါ like ကြည့်လို့ရတော့ပေါ့..ဟင်းဟင်း.....

Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)Where stories live. Discover now