Arc-5.7

3.9K 400 10
                                    

ဝါး.....အိပ့်လို့အရမ်းကောင်းတာပဲ.. ဒီနားလေးကပိုနွေးသလိုပဲ..ကပ်ပြီးတော့အိပ့်ရမယ်...ချီဝမ်မျက်လုံးမဖွင့်သေးပဲ နွေးတဲ့နေရာလေးကို ပိုတိုးပြီးကပ်ကာပြန်အိပ့်မလို့ပြင်တုန်း..နည်းနည်းမာသလားလို့..ဘာကြီးလည်း..

မျက်လုံးဖွင့်လိုက်တော့ အဖြူရောင်ကြီး ငါ့ရဲ့system နယ်မြေထဲရောက်နေတာလား..ဒါလည်းမဖြစ်နိုင်ဘူး..သူအတွေးများနေတုန်း..

" မင်းနိုးလာပြီလား..."

အဖြူရောင်ကြီးကစကားပြောနေတယ်.. !!
သူအပေါ်ကိုလည်းမော့ကြည့်လိုက်တော့ သူ့ကိုစိုက်ကြည့်နေတဲ့ မျက်ဝန်းတစ်စုံကိုမြင်လိုက်ရတယ်....ဆံပင်တွေကဖိုသီဖက်သီနဲ့ ရှုပ့်ပွနေပြီး အီကျီကလည်း.. တွန့်ကျေနေကာ လည်ပင်းညှပ့်ရိုးကိုမြင်နေရတယ်..ဂလု..
ချီဝမ်သတွေးမြိုချတဲ့အသံက ကျယ်သွားလေတယ်...

သဘောကျစွာနဲ့ ဟွရင်းရယ်လိုက်မိတယ်..ချီဝမ်ကတော့ ရှက်ရှက်နဲ့ ဘေးနားမှာရှိတဲ့စောင်ကို ဆွဲယူကာပုန်းဖို့လုပ့်လေတယ်...ပြီးတော့သူ ကိစ္စတစ်ခုကိုသတိရသွားပြီး..ဒါနဲ့ငါသူ့အခန်းထဲဘယ်လိုလုပ့်ရောက်နေတာလည်း...မနေ့ညကဘာတွေဖြစ်သွားသေးလည်း....

ဟွရင်းကတော့ပုန်းနေတဲ့ချီဝမ်ကိုကြည့်ပြီး အသဲတွေယားလာကာ နမ်းချင်တဲ့စိတ်တွေ တဖွားဖွားပေါ်လေတယ်..ဒါမဲ့သူမလုပ့်ပါဘူး..တော်ကြာသူ့ကိုမုန်းသွားမှာကိုစိုးရိမ်မိတယ်....

' ၅လေးငါမနေ့ကဘယ်လိုရောက်လာတာလည်း..ဒါကသူ့အခန်းမှတ်လား...'

' ဟုတ်တယ်...သူ့အခန်းမနေ့က host သေတော့မှာမလို့နင်ကန်စွတ်စားပြီး ကားပေါ်မှာသေ သွားတာအဲ့ဒါနဲ့ပဲ သူကhost ကိုချီပြီး သူအခန်းထဲကိုခေါ်လာတယ်....'

'၅လေး မင်းငါ့ကိုရိုးရိုးသားသားပြောလည်းရတယ်သိလား...အစားစားပြီး အိပ့်သွားတယ်လို့ပြောရင်..သေမှာမို့လို့လား..ငါဆဲအောင်တမင်ပြောနေတာလား....'

' ကျွန်တော်ပြောတာ မဟုတ်မှာကြလို့ သူ့ဘာသာအစားကို နင်းကန်စားပြီး အိပ့်သွားတာများ ဆင်နင်းရင်တောင်နိုးမှာမဟုတ်ဘူး..host ကိုလေ တစ်ယောက်ယောက်လာလုပ့်ရင်တောင်သိမှာမဟုတ်ဘူး...'

Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)Where stories live. Discover now