Arc-5.10

3.9K 386 17
                                    

🎶🎶..ရှင်းပြဖို့ မကြိုးစားနဲ့တော့ မထူးဘူး...အခြားတစ်ယောက်ကို ချစ်လိုက်...ငါခွင့်လွှတ်ပေးတယ်...ချစ်လိုက်..ချစ်လိုက်...🎶🎶🎶

ဖုန်းထဲကနေသီချင်းသံလေးဟာ မနက်၇နာရီမှာထွက်ပေါ်လာပြီး ကုတင်ပေါ်မှာအိပ့်နေတဲ့ကောင်လေးရဲ့နားထဲကို ရောက်သွားလေတယ်..အိမ်နေတဲ့ကောင်လေးဟာ သီချင်းသံကြောင့်နိုးလာခဲ့တယ်..မျက်လုံးကိုဖြေးဖြေးချင်းဆီဖွင့်ကာ လက်နဲ့မျက်လုံးကိုပွတ်ပြိး ထ ထိုင်လိုက်တယ်....

ဆံပင်ကိုလည်း ရှုပ့်ပွအောင်ဖွလိုက်တယ်...မထချင်ထချင်နဲ့ ထပြီးသီချင်းသံကိုပိတ်ပစ်လိုက်တယ်...ပြီးတော့အိပ့်ချင်မူးတူးနဲ့ရေချိုးခန်းထဲကိုဝင်သွားပြိး တစ်ကိုယ်ရည်သန့်စင်းမူတွေလုပ့်နေသည်..မနေ့ညကအသောက်များသွားတာကြောင့် ခေါင်းမူးနောက်နောက်နဲ့ ဖြစ်နေပေမဲ့ ရေချိုးပြီးတော့ ခေါင်းနည်းနည်းတော့ လန်းဆန်းသွားတယ်....

တွေ့ရာအီကျီတွေကိုကောက်စွတ်ပြီး အခန်းထဲကနေထွက်လာပြီး ထမင်းစားခန်းထဲကို ဝင်သွားလေတယ်..ရိုရိုးတန်းတန်းဝင်တာမဟုတ်ဘူး.ခိုးကြောင်ခိုးဝက်နဲ့ ဝင်သွားတာပြိးတော့ စားစရာတွေကိုယူပြီး အခန်းထဲကိုတစ်ချိုးထဲပြေးသွားတာ...အသင့်စားခေါက်ဆွဲဘူးတွေရော..အချိုရေရော မုန့်တွေရော...သူစားဖို့အတွက်ဟိုသားအဖနှစ်ယောက် ဝယ်ပေးထားတာ....

သူအခန်းထဲပြန်ရောက်တော့မှာ အသက်ကိုအဝရူရတယ်..အပြင်မှာဟိုနှစ်ယောက်နဲ့များတွေ့နေမလားလို့တောင် စိုးရိမ်နေရတယ်...ဂွီ.....

အခုအရေးကြိးတာအစားစာပဲ...အသင့်စားခေါက်ဆွဲဘူးကို ဖောက်..ရေနွေးလေးကို ကြို.
အချိုရေဘူးကိုလည်း ဖောက်မုန့်တွေကိုလည်း အရန်သင့်စားဖို့အတွက်ဖောက်ထားလေတယ်...ချီဝမ်လုပ့်နေတာကို တစ်ချိန်လုံးမြင်နေရတဲ့ ၅လေးကတော့ နိုးလာတာနဲ့ တာဝန်လုပ့်ဖို့မကြိုးစားဘူး....

စားသောက်ကိုအရင်လုပ့်နေတယ်....ဒီပုံစံတိုင်းဆိုရင်..နောက်ကမ်ဘာတွေရောအဆင်ပြေပါ့မလား..
ချီဝမ်ကတော့ သီချင်းလေးညည်းမုန့်တွေနဲ့ အလုပ့်ရှုပ့်နေလေတယ်...ရေနွေးကလည်းမပူသေးဆိုတော့...သူ့အခန်းထဲမှာလမ်းလျောက်ကာ အခန်းအပြင်ဆင်ကို လျောက်ကြည့်လေတယ်....

Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)Where stories live. Discover now