ကလေးနှစ်ယောက်ကတော့သူတို့ရဲ့ မိဘနှစ်ပါးကို စနောက်ဖို့အတွက်ပုန်းနေကြတယ်..ဒီနေ့ကသူတို့မိဘနှစ်ပါးရဲ့ လက်ထက်ပွဲ ၁၅နှစ်ပြည့်တဲ့နေ့ပဲ အဲ့ဒါကြောင့် မောင်နှမနှစ်ယောက်က စပရိုက်လုပ့်နေကြတယ်...ငါလည်းသူတို့နဲ့အတူတူဘေးနားမှာ ပုန်းနေလိုက်တယ်...သူတို့နှစ်ယောက်စောင့်နေပေမဲ့ မိဘနှစ်ပါ အခုထိမလာကြသေးဘူး
ကလေးနှစ်ယောက်ကမပုန်းတော့ပဲ သူတို့မိဘတွေကို သွားရှာကြတယ်..ငါလည်းသူတို့နောက်လိုက်သွားတယ်..ကလေးနှစ်ယောက်သူတို့မိဘနှစ်ပါး သေနေတာကိုမြင်သွားကြတယ်..အငယ်ကောင်လေးကတော့ အော်မိလိုက်တဲ့ အတွက်သူတို့တွေကိုမြင်ပြိး ဖမ်းမလို့လုပ့်ပေမဲ့ ကလေးနှစ်ယောက်ကတော့ ထွက်ပြေးကြတယ်...
ငယ်လေးကတော့ မပြေးနိုင်တော့ဘူးလို့သူ့အမကိုပြောတော့ သူ့အမကပုန်းနေဖို့နေရာ ကိုရှာပြီး ပုန်းခိုင်းခဲ့တယ်..အငယ်လေးကလည်း ပုန်းနေပါတယ်..ဒါပေမဲ့ လူတစ်ယောက်က သူ့ကိုမြင်သွားတော့ ကြောက့်လန့်တကြားထွက်ပြေးဖို့လုပ့်ပေမဲ့ လူကြီးတစ်ယောက်ရဲ့ ဖမ်းချင်းကိုခံလိုက်ရတယ်...အဲလူကတော့ ဟွရီပဲ...
ချီဝမ်အလန့်တကြားနဲ့ နိုးလာတော့ဘေးပတ်ဝန်းကျင်ကို ကြည့်မိတော့သူ့အခန်းမဟုတ်ဘူး. ဟွရီရဲ့အခန်းပဲ သူထွက်ပြေးဖို့ထလိုက်ပေမဲ့ သူ့ခြေထောက်အောက့်မှာ အေးစိတ်တဲ့ ခံစားချက်ကိုပေးစွမ်းနေတဲ့ အတွက်ကြောင့် သူ့ခြေထောက်ကို ငုတ်ကြည့်လိုက်တော့ သံကြိုးတွေနဲ့ ချည်နှောင်ခံထားရတယ်...
သူဖြုတ်ဖို့အတွက်သူ့ရဲ့ လက်ရဲ့အားက်ို အသုံးပြုနေတယ်..သူရဲ့system ကိုခေါ်ဖို့သတိမရဘူး..သူသိတာဒါတွေကိုဖြုတ်ပြိး ဟွရင်းကိုသွားရှာရမယ်...သူလက်အားနဲ့ ဘယ်လောက်ပဲ ဆွဲဆွဲမရပေ..သူ့လက်မှာသွေးတွေနဲ ဖုံးလွှဲနေပေမဲ့ သူမရပ် ဘယ်လောက်ပဲ နာကျင်နေပါစေ သူလက်မလျှော့ပဲ ဖြုတ်တယ်...
" မင်းရပ့်သင့်နေပြီ..."
တံခါးပေါက်နေပြိး အသံသြသြနဲ့လူတစ်ယောက်က ချီဝမ်ကို လက်လျှော့ဖို့ပြောပေမဲ့ ချီဝမ်ကဂရုကိုမစိုက်ပဲ ဖြုတ်ဖို့ပဲ စိတ်ရောက်နေတယ်...ဟွရီကတော့ သူပြောတာကိုအဖက်မလုပ့်ပဲ သံကြိုးကိုဖြတ်ဖို့လုပ့်နေတဲ ချီဝမ်ဆီကိုသွားပြီး...
YOU ARE READING
Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)
Romanceကိုယ့်ရဲ့ အကောင့်ထဲမှာ ကျန်တဲ့ Arcတွေရှိပါတယ်..ကြည့်ကြည့်ပါနော်... နာမည်အရင်းကျော်ဇေထက် လူမှားခံရပြီး ဓားထိုးခံရတဲ့သူပါ system ကြောင့်ဂေးရသူလည်း ဖြစ်တယ်