( မနေ့ကိုယ့်ရဲ့ သူငယ်ချင်းကလာပြောတယ်..သဘာဝလွန်ဆန်တဲ့ အရာလေးတွေမထည့်ပါနဲ့လားတဲ အဲ့ဒါကြောင့် ကိုယ်အောက်ပိုင်းနားလေးကဟာ ဖြတ်လိုက်တယ်...စိတ်ရှုပ့်သွားရင် တွေ့ပုချီ😅😅😅)
သူနောက်ဆုံးတော့ အဖြူရောင်အခန်းထဲကိုပြန်ရောက်လာခဲ့ ပြီးပဲ...မြန်မြန်နောက်ကမ်ဘာကိုသွားမှ သူစောင့်နေရလိမ့်မယ်...
' ၅လေးမြန်မြန်ပြော..ပြီးရင်နောက်ကမ်ဘာကို သွားမယ်...သူစောင့်နေရလိမ့်မယ်.... '
' လခွီး ပဲသိလား host ကျွန်တော်လည်း host နဲ့ပေါင်းတာများလို့ ဆဲတက်နေပြီ... သောက် rsတွေပိုလွန်းတယ်...ရွဲပြီးတော့ နှေးနှေးလေးပြောလိုက်လို့ မကောင်းရှိအုန်းမယ်..ဟွန့်....'
' ၅လေးမင်းတော်တော် ဆဲတက်နေပါလား ငါ့ဘာသာပိုတာ မင်းအပူပါလား မင်းအမြင်ချင်ရင် မျက်လုံးမှိတ်ထား ok....'
' ချီးကို ok ဟွန့်..ပြောပြီ...
နာမည် - ကျော်ဇေထက်
အသက် - 19
Point - 2320 မှတ်ရှိတယ်..အဲ့ထဲကနေ အမှတ်50နုတ်ထားပါတယ်..ပြီးတော့mission အောင်မြင်တဲ့ အတွက်ကြောင့် point - 4500 ရပါတယ်..အခုhost မှာ စုစုပေါင် point- 6820 ရှိပါတယ်...
သိုလှောင်ရုံ - ဓားတိုတစ်ချောင်း ၊ သိုလှောင်လက်စွတ် ၊ ကံကောင်းစေတဲ့ လက်အိပ့် (တစ်ခါသုံး..)
ပညာ - အဆို ၊ အတိုက်အခိုက် ၊ အချက်အပြုတ်
အခု host ပြထားတဲ့ ပညာသုံးခုထဲက နှစ်ခုက်ိုရွေးပါ...
အတိုက်အခိုက် ( အဆင့်မြင့်)၊ လူမျိုးခြားဘာသာ ၊ မြူဆွယ်နည်း
ရွေးပါ....'
' ၅လေးငါသိချင်တာက မြူစွယ်နည်းက ဘာကြောင့်ထည့်တာလည်း...'
' အဲ့ဒါက host ကြိုက်တဲ့သူကို မြူဆွယ်လို့ရအောင်လေ....'
' မလိုဘူးရတယ်...ငါ့မှာ ရင်းနှိးတဲ့အငွေ့အသက်လေး ရှိတယ်.မလိုဘူး...ငါအတိုက်အခိုက်ကိုအဆင့်မြင့်မယ်.... ပြီးတော့ လူမျိုးခြားဘာသာ အဲ့နှစ်ခုသင်မယ်...'
' ဟွန့်..အမြင်ကိုကပ်တယ်.....အန်တောင်အန်ချင်တယ်...ပြီးရော..ဟိုအရှေ့ကတံခါးထဲကို ဝင်ရင် အတိုက်အခိုက်ဆီရောက်တယ်.အဲ့ဒါပြီးမှ တခြားတစ်ခုသင်ရမယ်....:'
YOU ARE READING
Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)
Romanceကိုယ့်ရဲ့ အကောင့်ထဲမှာ ကျန်တဲ့ Arcတွေရှိပါတယ်..ကြည့်ကြည့်ပါနော်... နာမည်အရင်းကျော်ဇေထက် လူမှားခံရပြီး ဓားထိုးခံရတဲ့သူပါ system ကြောင့်ဂေးရသူလည်း ဖြစ်တယ်