အခုဆိုရင်ချိဝမ်သူဖမ်းခံထားရတာ တစ်ပတ်လောက်ရှိပြီ ဒီအတောအတွင်းတော့ ဟွရီသူ့ဆီလာလာပြီး သူကိုစကားတွေလာလာပြောတယ်..အတင်းတော့သူ့ကိုမယူဘူး...သူပြောနေကြစကားရှိတယ်..." မင်းကိုယ်တိုင် ကိုယ်ဆီလာပြီး ပုံအော်စေရမယ်တဲ့...."
ဟာသပဲနော်သူ့ဆီကို ပုံအော်ရအောင်သူက ဟိုတစ်ယောက်လည်း မဟုတ်ပဲနဲ့ ၅လေးကိုအကူညီတောင်းပြီးတော့ သံကြိုးကိုခိုးဖြတ်ရတယ်..ဒါတောင် point ပေးရတယ်..အလကားလေးတောင်မပေးဘူး..ရက်စက်ချက်သူ့ကိုလည်း. မသနားဘူးတဲ့ rsတွေပိုကို ပိုလွန်းတယ်တဲ့....
ခိုးပြီး ဖြတ်နေတာတော့မကြာခင် ပြတ်တော့မယ်..ဟွရင်းတို့လာလို့ရောက်အောင်လည်း ၅လေးကိုအကူညီတောင်းထားရတယ်. ဒီနေ့ဟွရင်းတို့သူ့ကို လာကယ်မယ်လို့သတင်းရထားတယ်..ဒိနေ့ညတော့ ညမအိပ့်ပဲထိုင်စောင့်နေရမယ်...ဒါပေမဲ့ ညရောက်တော့ပြူးနေအောင် ဖြဲနေရတယ်..မျက်လုံးကို ဘာကြောင့်မှန်းမသိ အိပ့်ချင်နေမိတယ်...
၅လေးကိုလည်း မေးမလို့ပါပဲ ဒါပေမဲ့ ဟွရင်းတို့ဆီကိုသွားခိုင်းထားတာ အခုဒီမှာမရှိဘူး..နောက်တော့ ချီဝမ်မျက်လုံး လုံးဝက်ို မဖွင့်နိုင်တော့အောင် မှိတ်သွားလေတယ်....သူနိုးလည်း နိုးလာရော...မနက်တောင်ရောက်သွားပြီး ဘေးပတ်ဝန်းကျင်ကိုလည်း ကြည့်လိုက်ရော သူမသိနဲ့နေရာကိုရောက်နေတယ်...ဘာလဲဟ သူတို့တွေငါ့ကို ကယ်လာကြပြီးလား...
ဒါဘယ်နေရာမှာလည်း..သူထပြီးတံခါးပေါက်စီကို ပြေးသွားကာ ဖွင့်ဖို့လုပ့်နေတုန်း တံခါးကို ဖွင့်ပြီးဇာတ်လိုက်မရောက်လာတယ်....သူ့ကိုလည်း မြင်ရောပြေးဖက်လာကာ...ပါးစပ်ကလည်း...
" မောင်လေး ထိခိုက်မိတဲ့နေရာ တွေများရှိလား..ဘယ်နေရာနေလို့ထိုင်လို့မကောင်းဖြစ်သေးလည်း....ဘာလို့ကုတင်ပေါ်မှာ ထိုင်မနေတာလည်း မောင်လေးခြေထောက်နာနေမှာပေါ့..လာ..ဒီကိုလာ..ထိုင်..."
လို့ပြောပြီး သူ့ကိုဆွဲခေါ်ကာ ကုတင်ပေါ်မှာထိုင်ခိုင်းနေတယ်...ချီဝမ်ကတော့ အူကြောင်ကြောင်လေးနဲ့ ထိုင်နေလိုက်ပြီး သူ့ရဲ့အရှေ့မှာ တစ်ယောက်ထဲ အလုပ့်ရှုပ့်နေတဲ့ ဇာတ်လိုက်မကိုကြည့်နေရတယ်....နောက်တော့....
YOU ARE READING
Arc-5( ချီဝမ်ရှန်း)
Romanceကိုယ့်ရဲ့ အကောင့်ထဲမှာ ကျန်တဲ့ Arcတွေရှိပါတယ်..ကြည့်ကြည့်ပါနော်... နာမည်အရင်းကျော်ဇေထက် လူမှားခံရပြီး ဓားထိုးခံရတဲ့သူပါ system ကြောင့်ဂေးရသူလည်း ဖြစ်တယ်