ေငြေရာင္ရႊန္းလဲ့ေနေသာ လမင္းႀကီးဟာ ေလာကႀကီးကို သူ႔ရဲ႕ အျဖဴေရာင္အလင္းတန္းေတြနဲ႔ ျဖန္႔က်က္ထားေလသည္..
ဝရံတာ အက်ယ္ႀကီးႏွင့္ ကြန္ဒိုတစ္ခုထဲတြင္ ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးသာကက်ေနေသာ လေရာင္ေလးသာ အထီးက်န္စြာရွိေနတယ္.. လေရာင္ေငြ႕ေငြ႕ေလးေအာက္မွာ ျပန္႔က်ဲေနေသာ မွန္ကြဲစေလးမ်ားက ေတာက္ပလ်က္..
စာရြက္ေတြကလည္း စားပြဲေပၚမွာသာမက ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္လည္း ဟိုတစ္ရြက္ ဒီတစ္ရြက္ႏွင့္.. အလွဆင္ထားခဲ့ေသာ ပန္းပြင့္ေလးေတြက သနားစဖြယ္ ေၾကမြေနေလသည္..
ဝရံတာမွန္တံခါး၏ အျပင္ဘက္ရွိ လေရာင္က်လ်က္ရွိေသာ ေရတံခြန္ေလးေဘးတြင္...
ေက်ာက္တံုးေသးေသးေလးေတြ တံတားေလးေတြ သစ္ပင္ပုေလးေတြနဲ႔ ေရတံခြန္ေသးေသးေလးသဖြယ္ အလွဆင္ထားေသာ စမ္းေခ်ာင္းေလးေဘးရွိ ခံုတန္းေလးေပၚတြင္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ထိုင္ေနသည္..
အတိအက်ဆိုလၽွင္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္...
ေခါင္းကို ငိုက္စိုက္ခ်ထားရင္း စိတ္ထိခိုက္ေနသည့္ဟန္ျဖင့္ ခံုတန္းေလးေပၚတြင္ ေထာက္ထားေသာ လက္ေတြကို ခပ္တင္းတင္း အားျပဳလ်က္..
သူ႔မ်က္ဝန္းထဲမွာ မ်က္ရည္စမ်ားႏွင့္...
*^^ ဘာ! ဟင့္အင္း.. လံုးဝမျဖစ္ႏိုင္ဘူး.. ^^*
*^^ မေျပာနဲ႔!! ငါမၾကားခ်င္ဘူး.. မင္းသတိထားစမ္းပါဦး.. ဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္ႏိုင္မွာလဲ!! ^^
ရက္စက္စြာ ေျပာရက္ခဲ့ေသာ စကားသံတို႔က သူ႔နားထဲတြင္ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပဲ့တင္ထပ္လ်က္...
သူ မ်က္ရည္မက်မိေအာင္ လက္သီးဆုပ္လိုက္ရင္း အံကိုႀကိတ္ထားလိုက္သည္..
^^ မင္းေပ်ာ္ရင္ ငါ ေက်နပ္ပါတယ္.. ^^
မ်က္ရည္တစ္စက္ကေတာ့ အတားအဆီးမဲ့စြာ ပါးျပင္ေပၚသို႔ လိမ့္ဆင္းသြားေလသည္....
To Be Continued...
___________________________
A/N: If For You ကို တင္ေပးလိုက္ပါၿပီေနာ္.. Wish ကိုလည္း အေနာ္ မၾကာခင္ Update မွာပါ.. :-)
Thank you reader *bow 90°*
By HM Exo L
YOU ARE READING
If For You....
FanfictionWe are just friends... Can't you more than that? CB (Yaoi) *Baek နဲ႔ Teyeon * caseျဖစ္တုန္းကေရးထားတဲ့ficေလးပါ အားလံုးက သာသာ့စိတ္ကူးသက္သက္ပါေနာ္ ❤️