Se anunta o zi perfecta daca,scumpul si minunatul meu frate nu ar mai face galagie si m-ar lasa sa imi continui visul cu mine si Zac Efron dar nu,trebuie el sa o strice cu talentul lui minunat de a canta dimineata la...11:25? Ok,am dormit cam mult dar,e prima zi de vara si merit si eu putina odihna dupa un an atat de incarcat cu examene si teste si mai e si bacul,deci putina odihna ar fi bine primita.
Cobor lenesa din pat pana la baie,unde imi fac rutina de dimineata apoi un dus bun sa ma trezesc mai bine.Imi infasor corpul cu un prosop pufos,apoi iesind din baie ducandu-ma direct la dulap,cautandu-mi niste haine lejere.Am ales o lenjerie intima alba,un tricou larg albastru cu niste paiete si o pereche de pantaloni de blugi,scurti.
Cobor linistita pe scari pana aud ceva spargandu-se,facandu-ma pe mine sa sar doi metri inaltime.Sunetul a fost produs din bucatarie unde un neindemanatic nu este in stare sa tina o farfurie.
-Ce pisici faci? il intreb pe bunul meu frate,apropiindu-ma de el.
-Am spart o farfurie.Ce ti-se pare ca fac? imi zice el,luand o matura si un foras.
-Asta nu e farfuria preferata a mamei? il intreb holbandu-ma la cioburile insirate pe jos.
-E de rau,e de rau. Zice el invartindu-se prin bucatarie cu mainile in cap.
-Ce se intampla aici? am auzit in spatele meu vocea mamei, oo sa te vad cum scapi din asta irlandezule, imi "zice" subconstientul meu.
-M-mama stii...,incepe blondul sa zica balbainduse,Emma ti-a spart farufuria preferata.
-Ce? intreb eu cu mama la unison.Tu ai spart-o nu eu,eu doar ce am intrat,ma ratoiesc eu la blondu' asta care e asa de mort dupa ce o sa scapam adica o sa scape din chestia asta.
-Niall,ce s-a intamplat? il intreaba mama deja nervoasa.
-Pai,eu doar ce intram in bucatarie cand,Emma a scapat farfuria. Ii zice Niall mamei incercand sa para serios.
-Emma,ce ai de zis in apararea ta? ma intreaba mama ridicand o spranceana.
-Mama,nu eu ti-am spart farfuria ci el,ii zic aratand cu mana spre Niall,eu am intrat cu vre-o cateva minute inaintea ta cand am auzit ceva spargandu-se,crede-ma.
Mama a deschis gura incercand sa zica ceva,insa o bataie in usa a oprit-o.
-Inca nu am terminat cu voi,ne zice ea intreptandu-se spre usa.
M-am asezat pe un scaun de la masa,insa m-am ridicat imediat cand am auzit niste voci cunoscute,greu de uitat.
Cand am intrat in sufragerie am dat nas in nas cu...
Vreu sa va zic ca,asta e prima mea poveste si sper sa va placa.Daca gasiti greseli va rog sa-mi zice-ti. Daca vreti sa-mi zice-ti ceva...orice ma gasit aici: https://www.facebook.com/maria.ghelase.9
Kisses :*
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...