Запознанството

988 57 9
                                    

6 сутринта е. Алармата ми биеше вече от 10 минути, накрая станах. Днес бях решила да се разхубавя.Станах, измих си зъбите и отидох в хола, за да си изправя косата. Стона 6:30, а Лия още спеше. Отидох при нея, за да я събудя.

-Лияяя ставайй ще закъснеем!-исписках недоволно аз и започнах да я дърпам.

-Още 5 минути Нийче..-измърмори тя и се обърна на другата страна.Отново дапочнах да я дърпам и накрая стана. Приготви се набързо и тръгнахме.

Пътувахме около 20 минути и пристигнахме. Първото което забелязах беше приятелката ми.

-Хей добро утро!-казах аз радостно и я прегърнах.

-Хей, вобро да е!-отговори тя сънено. След това езнахме в класната стая и започнах да и разказвам за вчера, тя разбира се много се зарадва! Минаха 3 часа и дойде голямото. Отидохме до магазина за да си купим нещо за хапване, като се връщахме на етажа нямаше никой, всички се бяха изнесли. Докато си вървяхме и си говорехме се чу глас.

-Хей Ния, честит рожден ден на патерици!-измърмори познат глас. Обърнах се и..О Господиии! Та това беше момчето с прекрасните сини очи от вчера!

-Хей..амм благодаря, а ти кой си?- запитах аз набързо.

-Казвам се Петър (на галено Пепи). Приятно ми е!-каза той и се усмихна.

-Амм хубаво име! И на мен ми е приятно! - знаех как се казва, но се правех на ударена и се усмихнах. След минута мълчание би звънеца за влизане.

-Е до скоро Ния!- каза Пепи и ми се усмихна по най-сладкия начин!

- До скоро Пепи!-отвърнах и затичах радостно към стаята!

Минаха всички часове и се прибрах.Още с влизането ме подхванаха.

-Ния как мина денят ти?-каза мама.

-Ами добре мамо! Отивам в стаята си!-отвърнах и тръгнах към стаята си.

-Ния отиди при сестра си, имала да ти казва нещо!-каза тя заинтересовано.

-Добре мамо!-отговорих очудващо.

Бележка:
Здравейте, надявам се историята ми да ви харесва! Мислите ли че между Пепи и Ния ще се получи нещо? Коментирайте..благодаря на тези, които четат разказа! Всеки ден ще пускам нова глава! :))

Една любовна историяWhere stories live. Discover now