Стигнахме в лагера.
- Хей вие двамцата къде щъкате по тъмното??-попита Ник и се засмя.
- Ам ние такова..видях я, че се отдалечава и реших ва я последвам.- каза Пепи и наведе глава.
- Ейй кавалер!- засмя се Браян.
- Ее стана късно хайде да спим.- каза Лия. Всички станаха и се запътиха към палатките си. На сутринта се събудих рано и реших да потичам. Облякох си едни дънкови къси панталонки и един бял потник, отгоре сложих еди бял суитчър. Вързах косата си на конска опашка и излезнах. Тръгнах към реката която беше на близо. Тичах около 2 часа, след което стигнах до мястото на което бяхме вчера с Пепи. Седнах да си почина и ме връхлетяхя хыбави спомени от вчера. Поседях малко така и тръгнах към лагера. Когато стигнах вече всички бяха станали и правеха закуска. Отидох да им помогна. След закуска се запътихме към един водопад. Този път караше Пепи и мен ме сложиха отпред. През целия път си говорехме и се смахме, но Браян и Лия не обелваха и думичка. Ето, че стигнахме и до водопада. Имаше един мост наречен "Любов"! До него пишеше: "ако пренесеш на ръце любимата си през този мост, няма начин тя да не се влюби в теб"! Когато го прочетохме останахме стъписани.
- Такааааммм!-измърмори си Пепи и се засмя. След това ме вдигна на ръце и тръгна да минава през моста. През цялото време го гледах в очите, а той беше толкова уверен. След пренасянето ме пусна. Прегърна ме и ме хвана за ръката.
- Моя си! Възражения?- каза Пепи с усмивта на лице. Стоях така 2 минути, като през цялото време от другата страна се крещеше"кажи да да да"
- Твоя съм, без възражения!- казах радостно и той ме прегърна с онази нежна и топла прегръдка, в която се губех. След малко Ник тръгна да вдига Лия.
- сега и ти ще си моя- каза Ник на базик и тръгна да я вдига.
- Пусни я! Тя е моя и ничия друга!- каза Браян и тръгна към Лия.
- Очаквах да го кажеш братле!- каза Ник и се засмя.
- Каквоо??-каза Лия и се ококори. Браян я вдигна на ръце и се запъти към моста. Толкова бяха сладки и си личеше, че и двамата се обичат! След като я пренесе падта на колене.
- Имам дя ти казвам нещо!-каза Браян и погледна Лия.
- Кажи..-отговори Лия.
- Амм решил съм, че искам да съм с теб! Без значение дали имаш възражения..моя си!- каза това и хвана ръката и. Тя остана стъписана.
- Амм..нямам!- каза тя и усмивки изпълниха лицата на всички. След това следваше и предложението на Ник.Той явно беше харесал Яна. Пренесе я през моста и следваше процедурата. За един ден 3 двойки се събраха. Само, че имаше малко недоразумение. По всичко личеше, че Джош харесва Мими. Вече си тръгвахме.
- Вие вървете ние имаме малко работя!- каза Джош и дръпна Мими. След 10 минути се върнаха и предположихме какво е станало. Качихме се по колите и потеглихме. На другия ден бяхме на училище. Пристигнахме и Пепи и Браян ни испратиха. После се качихме и те си тръгнаха.
Бележка:
Да продължавам ли? :)