Kirli.
Adını anarken bile midemin bulandığı olayı yaşadığımdan beri kendimi böyle hissediyordum.
Tamamen kirlenmiş gibi, tüm saflığımı ve masumiyetimi kaybetmiş gibi, bir bataklığa girmiş ve çırpındıkça daha çok batıyor gibi, en çok da etrafında olan onca insana rağmen kimse çığlıklarını duymuyormuş gibi.
İşte bende tam olarak böyle hissediyordum.
Tamamen bitmiş biri gibiyim.Ne kalkıp kaçmaya mecalim var, ne de sesimi birine duyurmaya...
*
Sıcak su saçlarımdan başlayıp tüm vücudumu turlarken, elimdeki keseyi derime daha çok bastırdım ve derimi kazımak istercesine ileri geri hareket ettirdim.Vücudumdaki kızarıklıklara bir yenisi eklenirken canımın yanmasını umursamadım.Her ne olursa olsun kurtulmak istiyordum bu kirden.Her ne olursa olsun...
*
Elimdeki keseyi sinirle bir kenara firlattım.
Geçmiyordu işte.
Ne kadar uğraşırsam uğraşayım gitmiyordu o görüntüler gözlerimin önünden.
Kahretsin ki gitmiyordu!
Başımı ellerimin arasına alıp soğuk mermerle buluşturdum bedenimi.
Gözyaşlarım sıcak suyla birleşip çeneme, ordan da boynuma doğru ıslak bir yol çizerken zihnim bana daha fazla acı çektirmek istercesine o görüntüleri tekrar tekrar getiriyordu gözlerimin önüne.
Sağ elimi kaldırıp başıma vurdum.Bir yandan da aynı kelimeleri tekrar ediyordum.
"Çık aklımdan, çık, çık, çık artık"
*
"Çıkmayı düşünüyor musun?"
Duyduğum sesle tüm vücudum istemsizce kasılırken, göremeyeceğini bildiğim halde ellerimle vücudumu kapatmaya çalıştım.
"Çiçek!"
Ses tonundan anladığım kadarıyla sinirlenmeye başlamıştı.Onu daha fazla sinirlendirmemek adına ayağa kalkıp boğazımı temizledim.
Bir yandan elimdeki havluyla vücudumu kurularken bir yandan da abime seslendim.
"B-biraz bekle.Çıkıyorum"
"Çabuk ol.Tüm gün seni bekleyecek değilim"
"P-peki"
Hiç içime sinmedi ama gerekli bir bölümdü.Çiçeğin nasıl bir ruh halinde olduğunu bilin istedim.Bu arada Serhat'a (abisi) sövmek serbest.Son olarak diğer bölüm bir karakter katılacak ve eminim ki neredeyse herkes sevecek onu.Sevgiyle kalın ♥️🖤♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Kanatlı Melek
Chick-LitKirli ellerin uzandığı temiz bir beden ve mahvedilen bir hayatın öyküsü...