Bölüm 3:Sustum

864 74 157
                                    

"Çiçek"

Kaçmaya çalışsam başarabilir miydim acaba.

"Çiçek"

Ya yakalanırsam?

"Çiçek"

En azından çocukluğumun kahramanı hafızamda hep öyle kalır.

"Çiçek"

En iyisi herşeyi arkamda bırakıp burdan olabildiğince uzağa gitmek.

"Çiçek"

Yabancı bir şehirde beş parasız olarak en fazla ne kadar dayanabilirim ki?

"Çiçek"

Omzuma konulan elle irkilip kendimi geri çektim.Karşımda duran çocuk elini çekip kocaman gülümsemesiyle bana baktı.

"Kusura bakma.Ani temaslardan hoşlanmadığını unutmuşum"

Boş bakışlarımla onu izlerken çoktan çantasını ikimizin arasına koymuş ve sıraya oturmuştu.

"Nasılsın?"

Cevap vermek için dudaklarımı araladım fakat vereceğim cevabı yutup, çoğu insanın acılarını saklamak için kullandığı cevabı verdim.

"İyi sen?"

"Harikayım"

Başımı sallayıp pencerenin el verdiği kadar dışarıyı izlemeye devam ettim.

"İyi olduğuna emin misin?"

Başımı sallamakla yetindim.Ne diyebilirdim ki?'Öz abim bana tecavüz etti ve küçüklüğümden beri onu bir kahraman olarak gören ben, şimdi yüzüne bakmaya bile tiksiniyorum' diyemezdim ya.

"Bir sorunun varsa bana söyleyebilirsin, elimden geldiğince yardım ederim"

Söyleyemedim.

'Tüm sorunlarımın sebebi sensin, senin o bana bakınca sevgiyle parlayan gözlerin benim sorunum' diyemedim.

Benim ve buradaki tüm kadınların hep yaptığını yaptım.

İçimde patlayan onlarca volkana rağmen sustum.

Beyaz Kanatlı MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin