Od strachu zamrznutý Norin tam len stál. Drak nemo naňho pozeral. Ľahol si na brucho a naďalej sledoval Norina.
Bendrick slabým hlasom zvolal- Norin.
Ten vyskočil na nohy a na draka akoby zabudol. Pribehol k svojmu strýkovi a chytil ho za ruky. Boli chladné. Drak sa postavil a ticho k nim podišiel.
Bendrick- Choď okamžite do Enkminu. Mňa tu nechaj. Dhorika nájdeš v kováčskej dielni na kraji mesta.
Drak si svojimi očami preskúmal Bendricka. Párkrát si aj čuchol. Svoju hlavu znova zdvihol a povedal.
Drak- Je otrávený. Jed ktorý sa prejaví až neskôr od podania ale účinkuje neskutočne rýchlo. Ak nedostane okamžite pomoc zomrie.
Norin už so slzami v očiach zakričal- Zmizni odtiaľto beštia! Len kvôli vám som stratil matku, otca a teraz aj strýka stratím. Rovno ma zožer a nezahrávaj sa so mnou ako mačka s myšou.
Drak akoby ani nepočul čo povedal.
Drak- Najbližšie mesto kde mu vedia pomôcť je Enkmin. Na koni by ste sa tam dostali už príliš neskoro. Ja tam doletím ešte tento večer. Viem vás zobrať oboch a v pazúroch aj kone.
Norin- Nikdy v živote nebudem veriť slovám draka. Aj kebyže na teba nasadneme isto s nami hneď odletíš do svojej skrýše a prehltneš nás v celku.
Bendrick- Norin, prosím ťa. Nechcem aby posledné čo počujem bolo to ako kričíš na krvavého ale zároveň aj inteligentného tvora. Nechaj ma sa naňho pozrieť, chcem vidieť aj iného draka než je Rhulug.
Drak urobil pár krokov dozadu. Norin opatrne vytiahol Bendricka na nohy a ten ťažko zdvihol hlavu. Čo uvidel bol majestátny zelený drak. Roztiahol krídla a cez tenkú blanu mu presvitol mesačný svit.
Bendrick- Ďakujem ti Norin za moje posledné dobrodružstvo.
Norin- Strýko nie. Nenechám ťa tu.
Drak- Nechaj ma pomôcť.
Norin- Nerobím to preto lebo ti dôverujem ale len preto lebo ho chcem zachrániť.
Drak- Vysaď mi ho na chrbát. Kde máte kone?
Norin- Privediem ich.
O chvíľu Dária s Granim už kopali nohami vo vzduchu. Drak si sadol na zadné aby sa neopieral na kone.
Drak- Vylez mi na chrbát a drž svojho strýka. Pokúsim sa letieť čo najrýchlejšie.
Norin urobil to o čom nikdy v živote ani nesníval. Nielen že sa dotkol draka ale sedel mu na chrbte. Hneď ako vyliezol a sadol si opatrne k Bendrickovi ktorého pevne chytil tak drak vzlietol. Studený vzduch mu udieral do tváre. Kým drak naberal výšku a silne mával krídlami mu prišlo zle. Ledva sa držal na dračom chrbte. Drak konečne ustálil svoju výšku a nabral južný smer. Nevoľnosť zmizla a Norin sa odvážil vystrieť. Pod sebou videl nočnú krajinu, čierny les, neďaleko sa črtala tmavá rieka a v diaľke videl jemné obrysy veží Arenu. Leteli pod oblakmi. Nohy ho neskutočne boleli po tvrdých šupinách. Bol zvyknutý na celodenné jazdy v sedle koňa ale šupiny draka ešte nezažil. Priložil si ruku k stehnám a pocítil niečo vlhké. Ovoňal ruku a pocítil pach krvi. Bola to jeho. Nahlas si bolestne vzdychol. Sklonil sa nad svojho strýka. Ten ešte dýchal ale srdce mu počul čoraz slabšie. Zatvoril oči a pokúsil sa nemyslieť na to čo sa práve dialo.
Drak- Nezaspávaj. Hneď sme tam. Tých zopár svetiel na kraji lesa je Enkmin. Držte sa, začnem klesať.
Už aj Norin začal odpadávať od bolesti. Drak pristál. Prv položil kone ktoré sa celú cestu pokúšali vyslobodiť z pazúrov. Norin optrne skĺzol z dračieho chrbta a pokúsil sa urobiť pár krokov. Ťažko ale podarilo sa mu dostať k Dárii. Tá sa hneď aspoň trocha ukľudnila ako pocítila dotyk starého kamaráta.
BINABASA MO ANG
The tale of Isrundil
FantasyTisíce rokov pred tým ako ľudia prišli do Isrundilu, žili tu len bájne tvory. Najstarší a najmúdrejší z nich boli elfovia, tí žili v mohutných lesiach po celej krajine. Elfský kráľ obýval mesto Salogel na juhu. Takisto múdri a mocní boli draci, ktor...