Bölüm şarkısı: Mikey Cyrus - WTF Do I Know
" "Eveti seçiyorum."
Jimin sırıtarak cevapladı.
"O halde kaçıyoruz." "
Kışın ormanda yürüyecekseniz yanınızda gerekli eşyalarınız olmadığında bu sizin için bir işkenceye dönüşebilirdi.
Keza Jimin tam olarak bunu yaşıyordu.
Yanındaki kurt melezi genlerini konuştururken vampir kanı onu tir tir titretmekten başka bir işe yaramıyordu. Üzerini ne kadar sıkı sararsa sarsın onu kahverengi bir ayı gibi gösteren peluş montu yine de asla ısıtıcı rolünü oynamıyordu.
Titreyen dolgun dudakları birbirine çarparken düzgünce düşünemediğini bile idrak etmesi bayağı bir zamanını almıştı.
"Söylesene nereye gidiyoruz?"
Yanındaki Hoseok'u yeni fark etmişçesine şaşkınlıkla ona döndü. Doğru ya, bu işte yalnız değildi.
"Yoongi'nin evine sakladığım kehanet sayfalarını almaya. Kesin fark etmiştir öküz herif."
" Teknik olarak bir savaşa girdiğimizde sayfaların pekte bir önemi kalmadığını düşünüyorum."
" Sen öyle san. Bir tahminim olmasa şu dondurucu soğukta asla bu yolu çekmem. Ama eğer doğru çıkarsa her şeye değecek."
Hoseok'un omzunu silkmesiyle tekrar önüne döndü.
Yakınlarda sürünün varlığını hissedebiliyordu. Bu yüzden ekstra dikkatli olmalı onların radarlarına girmemeliydi.
Ta ki ağaçların ötesinde beliren Yoongi ve Jungkook'u görene kadar planı bu şekildeydi.
Hoseok'un bileğini tutarak onu en yakın ağacın arkasına sürükledi. Bu mesafeden kokularını fark etmemeleri gibi bir ihtimal olanaksızdı. Jimin şu ana kadar Hoseok'un kokusuyla Taehyung'un, kendi kokusuyla da Seokjin'in vampirlerinin kokusunun harmanlanmasını bu yüzden bulamamalarını umut ediyordu.
Fakat arkasını dönen Jungkook ile gözgöze gelince bu umudu yerle bir oldu.
Gözlerinden bir şey anlaması imkansızdı. Kızıl bir küreden başka bir şey değillerdi. Ama sonrasında Jungkook güldü.
Tekrar önüne döndüğünde Jimin omuzlarından bir yük kalkmış gibi hissediyordu.
Ancak o zaman yanında bulunan Hoseok'un titrediğini görebilmişti.
"O şeyde ne öyle?"
"Hangi şey?"
"Kırmızı gözlü"
"Ha o mu? Jungkook o. Melez senin gibi."
"Bir şeyler tanıdık onunla ilgili, sanki daha önce görmüşüm gibi."
Jimin kaşlarını çattı.
"Melez olduğu için olabilir mi?"
"Bilmiyorum ama sanmıyorum."
" Bana ne zaman anlatacaksın Kuzey sürüsü ile ilgili olanları?"
" Ondan önce sen anlat istersen Kuzey Kurt sürüsüyle olan bağlantını?"
Jimin burnunu kırıştırdı. Hem tetikte olup hem de konuşmak onun için zor olacaktı.
"Ben Kuzey Kurt sürüsünde büyüdüm. Evet Kuzey Vampir sürüsünde doğdum fakat sürgün edildim. Daha doğrusu edilmişim. Haberim bile yoktu, bir bebektim. O zaman beni Kuzey Kurt sürüsünün lideri Bay Kim bulmuş ve evlat edinmiş. Karısı Bayan Kim'de gerçekten bana annelik yaptı. Hep 'oğlum' derdi bana. "