Bölüm On Dokuz

4.3K 442 117
                                    

Bölüm şarkısı: Adam Jonas - You Can Run

❝ Gülümsedi Jungkook. Ama bu gülümsemesi şeytaniydi. Ürperdi Taehyung. Onun bilmediği yüzünü göreceğini hissetmişti.

" İşte şimdi başlıyoruz."

Kuzey Kurt sürüsü sınırda sütunun yanında Kuzey vampir sürüsünün liderinin gelmesini bekliyordu. Bu sütun yüzyıllardır kasabanın çıkışında bulunuyordu. İçinde önemli bir şey barındırdığı düşünülen bu sütuna kimse dokunamıyordu. Dokunduklarında mermer sütunun yüzeyi ısınıyor ve onları yakıyordu.

Kuzey Kurt sürüsünün en önünde Jeon Jungkook duruyordu. Nedeni ise basitti, en güçlü kurt olması. Arka çaprazında ise Taehyung bulunuyordu. Diğer yanında Yoongi. Jimin hariç hepsi öndeydi. Casus olan Jimin onların daha arkasında, Bay Kim'in yanında bulunuyordu.

Kuzey vampir sürüsünün lideri en öne çıktı. Üzerinde kazak ve kazağın üstünde pelerin vardı. Elleri eldivenliydi. Gözlerinde ise onu daha sert göstermeyi başarmış siyah göz kalemi vardı.

Jungkook onun hakkında çok şey duymuştu. 167 yaşında olduğu inanılan bu adam saf bir vampir değildi. Hikayeye göre ailesi ve abisi saf vampirken o bulanık doğmuştu. Bunu kendine yediremediği için veliaht abisine komplo kurarak onu öldürmüş ve böylelikle tahta geçmişti. Vampir liderleri hep safkan olurdu. O safkan olmayan bir ilkti.

Eldivenli ellerini kaldırıp önünde birleştirerek sırıttı. Güya vampir dişlerini göstererek güç gösterisi yapıyordu. Ona sadece küçümseyici bir bakış attı. Vampir bunu yedirememiş olmalı ki;

" Sen kimsin? Lideriniz nerede? Söyleyin ona, bana Jeon Jungkook'u getirsin"

Şimdi gülümseme sırası Jungkook'daydı.

" Ne yapacaksın Jeon Jungkook'u?"

" Oğlumu öldürmeye cüret ettiği gibi şimdi de karşıma çıksın. Yapmamız gereken bir hesaplaşma var."

Lider vampir Jung etrafta vampir kokusu hissediyordu. Bu kendi sürüsünden gelmiyordu ve aurası çok güçlüydü. Kendi sürüsünde daha önce böyle birine hiç rastlamamıştı. Ama önündeki kurt sürüsü birbirine çok yakın olduğu için auranın kimden geldiğini anlamıyordu. Ayrıca Jungkook'tan gelen güçlü kurt aurasını da hissediyordu. Onun kim olduğunu merak ediyordu. Bu auraya benzer bir aurayı en son yıllar önce görmüştü.

Jungkook öne çıktı, ellerini kot pantolonunun cebine koydu. Hepsini sinir eden bir yavşlıkla sırıtarak " Jeon Jungkook benim." diye karşılık verdi.

Taehyung şaşırdı. Gerçekten böyle kendini belli mi edecekti hemen? Sürüsünün ne kadar güçlü olduğunu bile bilmiyordu.

Vampir lideri buna şaşırmadı. Oğlunu öldürebilecek güç zaten onda vardı. Fakat korktuğu başka bir şey vardı.

" Jeon Jungkook oğlumu öldürmenin bedelini ödeyeceksin. Ama ondan önce diğer oğlumun ölmemesi için ihtiyacım olan şey sizde. Onu bana verin, yoksa hiçbirinize acımam."

Taehyung'un ağzından alayla "hah" nidası çıktı. Gerçekten kendilerini öldürebileceklerini mi zannediyordu bu adam. Taehyung'un yanına yaklaşan Yoongi onun kolunu tuttu. Fısıldayarak;

" Taehyung sessiz ol. Bilmiyor olabilirsin ama onlar bizden kat kat güçlü. Şu an Jungkook'un yaptığı da deli cesareti."

Taehyung şaşkınca ona döndü. Bu gerçek olabilir miydi? Jungkook'a baktı. Ordusunu küçük düşürmek istemediğini anladı. Cesaretine hayran kaldı.

WHO AM I? | TaeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin