Merhaba;
'WHO AM I?'ın ilk bölümünü heyecandan ellerim titreyerek yazmamın üzerinden tam bir yıl geçmiş.
Bir yıl.
Hiçbir zaman böyle bir şeye sahip olduğum için gurur duyacağımı bilemezdim. Asla başladığım işi devam ettiremem çünkü. Fakat burada tam tamına ilk bölümünü atmamın üzerinden 365 gün geçmiş bir ficim var.
Tabii birazda üzgünüm. Bir yıl içerisinde sadece 15 bölüm atacak kadar sorumsuz olduğum için. Burada Söz verebilirim, bu kitabı bitirebileceğim kadar kısa sürede bitireceğim ve bu süre de yeni bir fic yayınlamayacağım.
Aslında bunu bu şekilde kutlamak istemiyordum. Uzun bir bölüm atarsam daha iyi olacağını düşünmüştüm fakat bazı aksilikler (sınavlar) asla peşimi bırakmadı.
En geç hafta sonuna kadar bölüm yayınlayacağım emin olabilirsiniz.
Bunun dışında.
Ellerim titreyerek yazdım demiştim.
Gerçekten benim için böyle oldu. Yeni karakterler oluşturmak, kendi oluşturduğun karakterlerin dünyasına girmek sandığımdan zor oldu.Dalgalı saçlara sahip Jeon Jungkook'u en iyi şekilde yazmaya çalıştım. Gülünce ortaya çıkan Gökyüzü'nü en iyi şekilde vermeye çalıştım. Gözlerini kapattığında karanlık çökmüş evreni en iyi şekilde anlatmaya çalıştım.
Ellerinin soğukluğunun tam zıttı sıcaklığa sahip Taehyung'u yazmaya çalıştım. Gülüşünde kelebekler sakladım. Belki bir papatya tarlasına konar ve başını kaldırdığında Gökyüzü'nü görür diye.
Teşekkür ediyorum hepinize,
Beni yalnız bırakmadığınız için.Ve söz veriyorum,
Kelebek Gökyüzü'ne ulaşacak.