Zanim zaczniesz czytać, polecam zapoznanie się z ff roommate (dostępnym na moim profilu) ponieważ jest to swego rodzaju kontynuacja.
Liz Bolton z zaciekawieniem słuchała opowieści swojej przyjaciółki - Joy Peterson. Z braku jakichkolwiek pomysłów, co miałaby zrobić, aby jej syn Luke, w końcu się ustatkował. Serce jej się krajało, kiedy myślała o tym, jaki jej syn był uczuciowy nim nie został zraniony przez jakąś smarkulę. Oddałaby wszystko, aby jej dziecko znowu nauczyło się kochać i ufać kobietą. Wtedy może wróciłby i szacunek do nich. Jeszcze nie tak dawno Joy również miała ten problem, a teraz Calum był szczęśliwie związany z uroczą Annabellą. Liz też chciałby doczekać dnia, w którym jej syn będzie w takim związku.- Zrób to co ja. - Zaproponowała Joy, skubiąc widelczykiem kawałek cista.
- Mam go wyrzucić z domu?
- Mnie też się serce krajało jak to zrobiłam, ale dzięki temu mój chłopczyk jest teraz odpowiedzialnym mężczyzną.
- Nawet gdybym chciała, to nie mogę. - Westchnęła Liz. - Luke już mieszka sam i za wszystko płaci Andrew, a wiesz że ten uparty, stary dupek zrobi wszystko żeby mi dokuczyć - Mruknęła, wykrzywiając twarz w obrzydzeniu na wspomnienie swojego byłego męża.
- W takim razie przestań mu dawać na życie.
- Mam pozwolić, żeby moje dziecko głodowało?
- Nie, to go zmusi, żeby znalazł pracę i stał się odpowiedzialny. Może jeśli będzie musiał sam na siebie zarobić, to będzie mu szkoda wydawać na imprezy.
Liz przez chwilę rozmyślała nad taką opcją. W końcu z uśmiechem wyciągnęła telefon. Jej syn od dzisiaj sam będzie musiał sobie poradzić i pani Bolton miała szczerą nadzieję, że to go czegoś nauczy.
________________________________________________________________
Ktoś tu chyba będzie musiał być samodzielnym misiem! POWODZENIA, KAŻDEGO SZKODA!Mam nadzieję, że prolog wam się podobał :)
Jest możliwość informowania o nowych rozdziałach, wystarczy mi napisać, gdzie chcecie dostawać powiadomienia (nie zapomnijcie dodać jaki jest wasz user na danym portalu XD)!
ask // snapchat // instagram : carmellkowelove
Twitter @noellkid
CZYTASZ
co-worker || l.h
FanfictionWydarzenia w życiu Stelli sprawiły, że czasy beztroskiej zabawy odeszły w niepamięć. Wydarzenia w życiu Luke'a zmieniły go w beztroskiego, korzystającego z życia podrywacza. Kiedy Stella i Luke się poznali, oboje wiedzieli, że zasady są proste. Jedn...