Capitolul 1

1K 29 7
                                    

Bună ! Mă numesc Amanda . Am 16 ani , ochi albaștri ca seninul cerului și parul negru ca tăciunele . Sunt o fire vesela, amabila dar nu prea sociala . Locuiesc intr-un sat uitat de lume împreună cu părinții mei și sora mea mai mare Abby . Ea are 17 ani . Semanam destul de mult . Singurul lucru care ne deosebește este culoarea ochilor . Îi are verzi ca și smaraldul .

Abia ce a început vacanta de vara și părinții noștri deja au făcut planurile . Unde ne vom petrece vacanta și tot tacâmul . Nici măcar nu ne-au cerut părerea mie și lui Abby . Dar asta e viața . Trebuie sa o accepți așa cum e . Mâine dimineață vom pleca . Dintr-o data sunt întreruptă de mama care mă striga :

-Amanda fa-ti bagajele ca mâine dimineață plecam și nu vreau sa le faci pe fuga și sa uiți ceva !

-Da mama ! Imediat mă apuc ! strig înapoi la ea .

Mai stau vreo 5 minute sa îmi pun ordine în gânduri și mă apuc de treaba . Îmi fac bagajele în aproximativ o oră și ceva apoi m-am culcat fiindca eram foarte obosita și mâine trebuia sa mă scol la 5 dimineața ca sa plecam în zorii zilei.

În dimineața următoare :

Sunt trezita din minunatul meu vis de ceasul deșteptător . Urăsc sa mă trezesc devreme dar nu am ce face . Oricât m-am rugat de ei tot nu au vrut sa mă lase acasă . M-am trezit și m-am dus la baie ca sa îmi fac rutina zilnica . După un dus rece de 10 minute mă duc la dulap sa văd cu ce mă pot îmbraca . Am ales o rochie roșie pana la genunchi , cu dantela alba la baza gatului și niște balerini albi , simpli .

La ora 6 fix eram gata de plecare . Tata a strigat ca toată lumea sa fie gata jos în 5 minute . Așa am și făcut . Am ajuns prima și i-am așteptat și pe restul . Nu am așteptat mult ca au și sosit . La ora 6 și 10 minute am plecat la drum .

Drumul a durat 6 ore și a cred ca a fost cea mai lunga și plictisitoare călătorie . Dar în sfârșit am ajuns . Când am văzut conacul în care vom sta mi s-a oprit sângele în vene. Era desprins dintr-un film horror : mare , neagu si sinistru . Nu îmi vine sa cred ca vom sta aici toată vacanta .

Debia aștept sa văd ce mă va aștepta în aceasta casa a groazei ...

VacantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum