Cineva sau ceva a intrat în camera . Știu sigur asta . Zăresc ceva în întuneric . Nu știu ce este . Nu pot vedea aproape nimic . E o bezna totala . Îmi e frica . Simt ca se apropie . E din ce în ce mai aproape . Nu știu ce voi face . Am uitat complet .
Eu : -Abby , unde ești ? Mă auzi ?
Abby : - Da te aud dar nu știu unde sunt . Tu unde ești ?
Eu : -Sunt în pat ... cred . Nu sunt sigura de nimic în acest moment .
Abby POV
În jurul meu este doar întuneric . Nu pot vedea nimic și nu pot simți nimic în afară de ceva rece sub mine și vântul tăios care îmi străpunge fata . Stai puțin . Parcă eram în pat . Cum am ajuns aici ? Nu asta conteaza acum . Trebuie sa am grija de Amanda . Deodată nu mai simt nimic , nu mai văd nimic și nu mai aud nimic .Oare am murit ?
Amanda POV
Îmi e frica . Abby nu mai e lângă mine . Unde ar putea fi ? Mă mai liniștesc cand văd ca revenit curentul dar imediat siguranța a dispărut . Văd fereastra deschisa . Mă uit pe geam și o văd pe Abby stand pe pământ , leșinata sau ... moarta . Sper sa fie prima varianta . Nu vreau sa moara deoarece ea e singura persoana care mă înțelege și mă accepta așa cum sunt : cu bune și rele .
Mă întorc în camera mea , îmi iau o geaca și cobor jos la Abby . Alergat și deodată m-am împiedicat . Am văzut ca nu e nimeni împrejur și am continuat sa alerg . Ajung la Abby și mă străduiesc sa o duc în casa . În final reușesc . O pun în pat și îi verific pulsul . Slava cerului . Era doar leșinata . Probabil ca a leșinat de la frig . Pun o patura groasa pe ea și mă duc la bucătărie sa pregătesc o supa de legume .
După o ora
Am terminat de pregătit supa de legume . Am pus doua boluri la racit în caz ca o sa se trezească Abby . Urc în camera ei sa văd cum mai este . Fără sa îmi dau seama am intrat în lumea viselor . Am început sa mă întreb ce am făcut ca sa avem o asemenea soarta .
Sunt trezita la realitate de o mana rece pe umărul meu . Fata mi se luminează când văd ca acea mana îi aparține lui Abby . Pentru prima data în aceasta vacanta sunt cu adevărat fericita .
Am lasat - o puțin singura ca sa aduc bolurile cu supa . M-am mișcat repede deoarece nu vroiam sa se întâmple ceva și eu sa nu pot sa o ajut . Am luat bolurile , am mers cu pași repezi spre camera ei și când am ajuns în fata ușii m-am oprit pentru o secunda . Aveam un sentiment prost . L-am ignorat și pana la urma am intrat . Abby era încă în pat încercând sa se ridice . Am ajutat-o și i-am dat bolul cu supa .
După ce am mâncat amundoua am dus bolurile la bucătărie . M-am întors în camera ei și am văzut ca a adormit . M-am așezat lângă ea și m-am gândit la ce s-a întâmplat astăzi . Într-un final am adormit.
Deodată am fost trezita spre dimineață de un coșmar groaznic . Înfățișa ...
Hey lume ! As vrea sa știu ce părere aveți despre carte . Deasemenea dacă aveți idei despre cum as putea sa o îmbunătățesc puteți sa le lăsați și eu voi vedea ce as putea schimba . Va doresc o zi bună în continuare !