Eram gata sa plec din acest loc . Dar în mijlocul nopții nu as putea merge nicăieri și nici în casa asta nu mai pot sa stau . Mă îndreptam sper ieșirea din camera când am văzut o umbră care se apropia de mine. Când s-a apropiat destul l-am văzut le acel băiat . Am început sa fug cât mă țineau plămânii . Cred ca am fost alergata de el aproape prin toată casa . Noroc ca am mers pana în bucătărie sa iau cheile de la mașină . Ma opresc doar când văd ca am dat de mașină părinților .
Nu aveam carnet dar în acest moment nu îmi mai pasa de nimic în afară de supraviețuire . Am băgat cheia în contact și am apăsat cât de tare am putut cu piciorul pe accelerație . Nu știam sa conduc aproape deloc dar nu mai conta .
După ce am condus aproximativ 10 minute m-am oprit și am căutat o harta . Am găsit una în portiera . Se pare ca am luat-o în partea buna . Mai aveam de mers încă vreo 6 ore pana acasă .
După 6 ore
În sfârșit acasă . Casa dulce casa . Am fugit spre casa , am descuiat ușa , m-am asigurat ca o încui apoi am plecat spre camera mea. Nu era nimic schimbat și asta mă bucura . Mă bag în pat și mă chinui sa intru în lumea viselor gandindu-ma la tot ceea ce
s-a întâmplat . Cu greu cad prada somnului după câteva ore bune de gândit .
La ora 15
Mă trezesc puțin amorțita din somnul meu și încep sa îmi fac rutina zilnica de dimineață . După un dus rece m-am schimbat în hainele mele obișnuite . Adică un tricou negru și niște colanți tot negrii . Mă îndrept în bucătărie ca sa văd ce pot manca . Ajung și pe masa văd un bilet pe care scria : ,, Jocul abia ce a început . Doar nu vrei sa se termine așa repede ? Și tu credeai ca dacă vei pleca vei scăpa și de mine ? Dacă da afla ca ai dat răspunsul greșit " .
Speriata am fugit în camera mea și m-am închis acolo mea fără a mai spune nimic . Îmi era atât de frica încât am paralizat . Încui toate ușile și ferestrele apoi mă bag în pat încercând sa adorm dar fără succes .
Prin minte mi se tot derulează acele imagini oribile care mă vor bântui toată viața ...