Capitolul 5

353 19 0
                                    

Deodată am fost trezita spre dimineață de  un coșmar groaznic.  Înfățișa legenda acestui conac .

Legenda este următoarea . ,, Prima familie care a locuit aici era formata din  Kevin un băiat de 14 ani , Sally o fata de 13 ani , Alexander un băiat de 6 ani și părinții lor Sandra și Daniel . Intr-o noapte când Alexander dormea părinții lui se certau . Dar nu era ca de obicei . Alexander s-a dus sa vadă ce s-a întâmplat . S-a oprit în prag când a văzut ca tatăl sau avea un cuțit în mana și îl îndrepta spre mama sa . Ei sau mai certat pana când i-a înfipt cutitul în inima . Alexander speriat a fugit în camera. S-a băgat sub pătură și tot spunea ,, Nu e adevărat ! Nu e adevărat "  . A găsit pe noptiera un cuțit . S-a dus în camera la tatăl sau și a început sa îl mutileze . I-a scos ochii , i-a tăiat nasul și urechile și a început sa îl despice . A împrăștiat organele peste tot în camera și a scris cu sângele lui Daniel mesaje sinistre . După ce a terminat a realizat ca frățiorul sau îl văzuse și de frica l-a omorât în același mod în ca și pe tata sau . Când a terminat si-a admirat opera . Era mândru . Îi plăcea atât de mult ce făcea încât a vrut sa mai facă asta și sa se perfecționeze . A fugit în camera la Sally și a intrebat-o cum vrea sa moara . Ei i s-a părut o gluma și a ras dar el a scos cutitul și a sărit la gatul ei . A legat-o și încet încet i-a tăiat toată carnea pana a ajuns la os pe apropiate tot corpul apoi i-a tăiat capul și a lăsat-o intr-o balta de sânge . A ascuns cadavrele în subsol și le-a lăsat acolo . "

Speriata m-am cuibărit mai bine lângă Abby dar am observat ca era cam ud cearceaful . Am aprins lumina și am văzut ca Abby era taiata pe unele părți ale corpului . Am fugit la ea sa văd dacă mai are puls . Am căutat trusa de prim ajutor . M-am liniștit . Am sters-o de sânge și am pansat-o . Apoi am început sa caut o arma sau măcar ceva cu care sa mă pot apară sau lovi . Am găsit un cutit pe noptiera . Era plin de sânge . Sper sa nu fie sângele lui Abby . M-am așezat langa ea și mă uitam din minut în minut ca sa nu i se mai întâmple ceva . Era vreo 6 dimineață . Nu am mai rezistat mult fiindcă am căzut prada somnului .

Abby POV

M-am trezit și mă durea tot corpul . Am încercat sa mă ridic dar simțeam o greutate pe mine . Era Amanda dar avea în mana un ... cuțit . Era plin de sânge . Apoi am observat bandajele de pe mâinile și picioarele mele . Le-am dat jos și am fost îngrozită . Eram plina de taieturi adânci . Cat timp mă agitam prin pat am trezit-o și pe Amanda .

- Te-ai trezit Abby ?

-Da . De ce ti-ai dat jos bandajele ?

-Nu știam de ce le aveam și vroiam sa văd . Îmi pare rău . Mi le mai poți pune odată ?

-Cum sa nu ? Așteaptă doar puțin sa iau trusa . Știi de unde le ai ?

-Nu . Credeam ca știi tu . Apropo ce e cu acel cuțit însângerat ?

-Pai m-am trezit dintr-un coșmar și am simțit ceva ud în pat așa ca am aprins lumina . Am văzut ca erai plina de sânge așa ca am căutat trusa de ajutor . După ce te-am bandajat am căutat o arma și am văzut cutitul pe noptiera . spune ea cu o oarecare frica în glas în timp ce îmi bandaja rănile .

Amanda POV

Ne-am culcat înapoi deoarece era încă dimineață . La noi dimineață înseamnă înainte de 12 și ceasul era abia 10 .

După 3 ore

Ne-am trezit și am făcut un dus fiecare , ne-am schimbat  apoi am plecat la bucătărie sa mâncăm . Mai aveam încă supa de legume așa ca am pus un bol pentru fiecare dintre noi . Am mâncat și după ne-am pus în pat și am început sa-i povestesc visul meu . Apoi am început sa vorbim despre ce ar putea înseamna.

Nici nu m-am dat seama când a trecut ziua fiindcă deja era noapte și eram gata de culcare . Am hotărât ca în noaptea asta sa dormim la mine în camera . Fiecare am luat un cuțit și îl țineam cât mai îndemână. Înainte sa adormit am văzut o silueta de băiat și o voce care ne-a spus ...


VacantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum