Într-un final adorm cu zâmbetul pe buze . Planul acesta sigur nu va da greș . Trebuie doar sa aștept ca doctorul sau asistenta sa vina din nou .
În dimineața următoare
Mă trezește o sirena asurzitoare . Sar ca arsa din pat sa văd ce se întâmplă . Se pare ca este micul dejun . Îi urmez pe ceilalți . Ajung intr-o sala mare cu multe mese . Mă așez la o masa mai îndepărtata . Am văzut ce este de mâncare și chiar nu vreau sa mă ating de acea chestie .
Am așteptat jumătate de ora ca sa se termine ,, micul dejun " . Toți se întorc în camerele lor inclusiv eu . Când ajung caut ceva ascuțit . Perfect ! Nu îmi vine sa cred . Am găsit chiar un cuțit . Acum trebuie doar sa aștept sa vina doctorul sau asistenta .
Nu am așteptat mult deoarece a intrat asistenta și a vrut sa îmi facă din nou acea injecție . De data asta s-a mișcat prea încet fiindcă i-am tăiat capul . Fără sa mă mai gândesc am fugit pe ușa . Am alergat prin tot spitalul pana sa găsesc ieșirea . În sfârșit am reușit , am scăpat din acel spital.
Nu am stat nici măcar sa mă odihnesc când am ieșit fiindcă în spatele meu erau vreo patru cinci paznici . Am continuat sa fug pana în pădure . Acolo mi-au pierdut urma . M-am odihnit puțin lângă un copac mare . Deodată l-am văzut pe Alex . Am încercat sa mă ascund de el dar nu mi-a prea reușit.
Alex : Știi ca te văd , nu ?
Eu : Speram sa nu .
Alex : De cine fugeai ?
Eu : De paznici de la spitalul de nebuni .
Alex : Dar ce ai făcut de te-au băgat acolo ?
Eu : Pai le-am povestit de tine și m-au dus acolo . Dar fiindcă nu suportam acel loc am omorât o asistenta și am fugit cu paznici în urma mea .
Alex : Ce tare ! Acum amundoi suntem criminali . Vrei sa vi cu mine sa iti arat o casa unde ai putea sta ?
Eu : Nu e tare și presupun ca nu am nimic de pierdut dacă vin cu tine .
Am plecat amundoi în mijlocul pădurii unde era o casa destul de mare . Era alba și avea multe pete de sânge pe ea . Speram sa fie de la animale . Am intrat în ea și vedeam ca acolo nu e pic de sânge . Alex mi-a arătat camera unde voi sta eu .
Eu : A cui este aceasta casa ?
Alex : A mea .
Eu : Atunci cu acel conac ce e ?
Alex : Aici îmi petreceam eu timpul fiindcă uram sa stau cu părinții mei . Probabil ca mai știi motivul .
Eu : Atunci și tu locuiești aici ?
Alex : Da . De ce ?
Eu : Doar întrebam .
După ce i-am răspuns el a plecat și m-a lăsat singura . Am făcut un dus după care m-am culcat . Eram atât de obosita încât chiar nu îmi mai pasa cât este ceasul . Fără sa îmi dau seama eram în lumea viselor .