Mă trezesc amorțita complet . Mă întreb cât timp am dormit sau dacă Alex s-a întors . Încerc sa mă ridic din pat dar ajung sa îmbrățișez podeaua . Mă ridic și mă îndrept înspre camera lui Alex .
Am ajuns acolo și nu am auzit nici un zgomot așa ca am intrat . Era acolo și dormea . Parcă era un îngeraș . M-am așezat lângă el în pat și pana sa îmi dau seama am adormit .
M-am trezit și mi-am ridicat capul . El se uita la mine și zâmbea . Era așa dulce . I-am zâmbit și eu înapoi după care m-a luat în brațe .
Alex : Ce face îngerașul meu mic și drăguț ?
Eu : Bine , abia ce m-am trezit . Tu ?
Alex : Mă minunez de frumusețea ta . Ești exact ca un înger când dormi . * mă sărută *
Eu : * roșesc * N-nu știu ce s-sa mai s-spun . M-ai l-lasat fără cuvinte .
Tremuram incontrolabil în brațele sale și nu știu ce mă speria mai mult . Ca îl iubeam sau ca îmi era frica sa îl pierd . Sau amândouă ? Nu mai știu nimic ce e legat de mine . Sunt derutata complet .
Alex : Gata îngeraș . Nu mai tremura . Nu se va întâmpla nimic . Sunt lângă tine .
Eu : Promiți ca nu mă vei răni niciodată ?
Alex : Desigur .
Eu : Te iubesc !
Alex : Și eu pe tine îngeraș , și eu pe tine .
Apoi am adormit din nou amândoi . Când mă trezesc el nu mai era acolo . Mă întreb unde a plecat ? Sau de ce m-a lăsat singura ? Nu contează . Poate a avut treaba . Adică nu poate sta mereu după mine . Totuși ... ce treaba ar putea avea un demon ? Și mai ales unul mort ? Sau viu sau ce e el ?
M-am ridicat și am început sa caut prin toată casa . Nici urma de el . Probabil chiar a avut treaba . Nici măcar un bilet nu mi-a lăsat ! O fi el demon dar îmi fac griji pentru el ... chiar foarte mari . L-am văzut din nou jos vorbind cu același băiat . De data asta am putut sa aud discuția fără sa mă mai apropii .
??? : Gata ? Ai facut-o sa se îndrăgostească de tine ?
Alex : Da , e super ușor de prostit Ray . Nu îți mai face griji .
Ray : Ai grija doar sa nu te îndrăgostești de ea .
Alex : Ray , ai uitat cu cine vorbești ? Nu m-am îndrăgostit de sute de fete pe care le-am ucis și tocmai de ea sa o fac ?