Mă apropii cu frica de casa . Toți au intrat dar eu am rămas în urma . Am vrut sa inspectez mai întâi ca sa mă asigur ca nu este nici un pericol . Stau în prag vreo 5 minute . Deși încă am un sentiment neplăcut intru și merg sa îmi caut camera .
Am gasit-o intr-un final . Este o camera mare , alba dar nu cu prea multe lucruri în ea : un pat dublu ,doua dulapuri și un birou . În capăt este o terasa . Mă duc sa văd ce este și rămân surprinsa de priveliște . Poate nu este ceva neobișnuit pentru unii dar pentru mine este special deoarece nu am mai fost vreodată la munte . Deodată simt un fior pe șira spinării și mă întorc în camera .
Închid ușa și îmi mut privirea sper o alta ușa . Mă îndrept spre ea . Când ajung în dreptul ei mă opresc . Îmi fac curaj și intru. Nu este nimic în acea camera în afară de o masa mare , din piatră și ceva roșu pe ea . Am crezut ca este vopsea și cineva a încercat sa facă o gluma proasta .
Nu i-am dat importanta și am continuat sa inspectez conacul . M-am întors în camera mea . Am auzit ceva de jos spargandu-se . Am coborât dar totul era la locul lui . Ciudat . Nici acum nu am băgat în seama incidentul și m-am dus sa îmi caut părinții și pe Abby . Pe Abby am gasit-o în camera ei vorbind la telefon probabil cu iubitul ei Kevin . Când m-a văzut m-a întrebat :
- Amanda știi cumva dacă mama și tata s-au întors ? Au plecat acum câteva ore și nu au mai dat nici un semn de viață .
- Nu . Nici măcar nu știam ca au plecat . Știi cumva unde ?
- Au zis ca merg sa facă câteva cumpărături și ca vor lipsi o oră maxim doua dar au trecut 5 . Crezi ca au pățit ceva ?
- Nu . Poate doar este aglomerat . Sigur nu au pățit nimic . Nu îți mai face griji .
Era trecut de mijlocul nopții și părinții tot nu au ajuns dar nu trebuie sa îmi fac griji . Sigur sunt bine și nu au pățit nimic . Este aproximativ ora 2 . Mi s-a făcut somn așa ca m-am culcat . Am încercat sa adorm și intr-un final am reușit .
În dimineața următoare m-am trezit și m-am făcut rutina zilnica . După 20 de minute mi s-a făcut foame așa ca m-am dus la bucătărie sa mănânc .
Când am ajuns acolo am avut parte de cel mai mare șoc din viața mea ...