A reggeli órákban Sette orrát finom illatok lengték be. El is indult pizsamájában, hogy felkutassa eme illatok forrását. Az ebédlőbe érve kész terülj-terülj asztalkám fogadta. Rengeteg ízletes fogás terítette be az asztalt. Saláták, húsok, rizses ételek és minden, ami szem-szájnak ingere. Lumi macska alakjában ugrott le az ablakpárkányról, nyávogott egyet és ismét visszanyerte emberi formáját.
- Köszöntelek, Mester! Szeretnél reggelizni?
- Lumi, ezt mind te csináltad?
A válasz csak egy szolid bólintás volt.
- Honnan tanultál meg ennyi mindent...?
Mielőtt Sette befejezte volna kérdését, gyorsan válaszolt is magának.
- Inkább kitalálom. Fogalmad sincs.
- Sajnálom.
Sette rövid sóhaj után elmosolyodott, és megsimogatta az alacsony cseléd kobakját.
- Nem lényeges. Inkább hálás vagyok, hogy ennyit dolgoztál értem. Egyébként meg...mióta is laksz nálam?
- Mivel ismeretlen számomra ez a város, és emlékeim sincsenek, ezért nem tudom hol laktam ezelőtt. Habár azokhoz a gyerekekhez hasonlóan bárhol lakhatnék ebben a kihalt városban, jobbnak látom olyan helyen élni, ahol vigyázhatok Sette és Emi Mesterekre. De Emi Mester rendkívül lármás és hajlamos a nyugalom megzavarására, ezért inkább személyednél laknék Sette Mester.
Sette-ből nevetés fakadt.
- Na, ezért nem tudlak hibáztatni.
- Egyébként Emi Mestert is áthívtam reggelire.
Az emlegetett szamár hangos robajjal be is rontott a bejárati ajtón, és hamarosan megjelent az ebédlőben.
- Kész a kaja, Lumi??
Sette kioktató stílust tanúsított.
- Neked is jó reggelt, Emi.
Emi szemei felragyogtak, mikor megpillantották az ételekben gazdag asztalt. Szájában a nyál összefolyt.
- Együnk! Együnk!
Az elnök próbálta lenyugtatni az izgatottságában ugráló Emit.
- Fejezd be a hadonászást! A végén még leversz valamit!
A bőséges reggeli után a cseléd felajánlotta, hogy desszertet készít nekik.
- Esetleg süthetek nektek még egy kis süteményt?
- Hagyd csak, nem szükséges. Így is sokat tettél értünk, és köszönjük a reggelit.
Sette visszautasítását meg sem hallva, Emi lelkendezni kezdett.
- Süti! Csináld hamar!
Az elnököt azonban zavarta Emi mohósága.
- Emi! Ne dolgoztasd annyit szegényt!
Emi egy röpke pillanatra elszégyellte magát, ám ez nem tartott sokáig. Ismét hamar fellelkesült.
- Akkor majd besegítek a munkába!
Lumi próbálta visszautasítani a segítséget.
- Ne fáradj, Emi Mester. Hiszen a szolgálatotok végett vagyok itt.
Sette közbe vágott.
- Én kivételesen támogatnám Emi ötletét. Legalább valami értelmeset is csinál a videojátékozás mellett. De biztos nem gond? Sokat dolgoztál ma.
ESTÁS LEYENDO
Az Örök Tavasz Szeráfjai
ParanormalÖrökzöld-város egy meseszép hely, ahol a középiskolás diáklány, Cosette Rosengart is él. A lány élete egyik napról a másikra új fordulatot vesz, amikor észreveszi, hogy a világ, amiben él, teljesen a feje tetejére állt. Furcsa és megmagyarázhatatlan...