Emi kartonpapírból összeeszkábált páncélban és ugyancsak abból készült karddal lovagosat játszott udvarán. A móka akkor szakadt félbe, amikor a cserfes lány orrát finom illatok csapták meg. Jelmezét azonnal levetette magáról, és berohant a lakásba. Sette saját otthonának ablakából látva ezt, tisztában volt vele, hogy az ebéd amit Lumi főzött, elkészült. Elérkezett az ideje, hogy ellátogasson a szomszédba.
Sette és Emi az étkező asztalnál nem tudtak betelni a sok finom étel látványával. Mivel újfajta menüket is felfedeztek a fogások között, jogosan feltételezték, hogy Lumi új finomságok elkészítésének megtanulásával fáradozott. Az elnök ámuldozott a cseléd készségein, de valamennyire szégyenkezett is, hogy mindig Lumi gondoskodik az ellátásukról.
- Ez mind nagyszerű Lumi, de néha hagyhatnád, hogy én főzzek.
- Ne rágódj ezen, Sette Mester. Az a feladatom, hogy semmiben ne szenvedjetek hiányt.
Az elnök valahogy nem volt kibékülve a válasszal.
- Emi, mégis mikor fogott neki az ebédkészítésnek?
- Úgy jó pár órája...azt hiszem reggel óta.
- Nem mondod komolyan! Lumi?!
- Mi a gond, Mester?
Emi szomorúan sóhajtozott.
- Én próbáltam szólni neki, hogy nem kell ennyi mindent sütni-főzni.
Sette aggodalmában kérdőre akarta vonni Lumit, hogy mégis miért dolgozik ennyit, de a cseléd addigra már nem volt az ebédlőben. A folyosón talált rá, ahogy a padló sikálásához készülődött.
- Elég legyen ebből! Mindig te takarítod mindkettőnk lakását, folyton olyan ételek hadát készíted, amik luxusnak számítanak a legtöbbek számára, nekem könyveket, Eminek pedig videojátékokat hozol a boltból, ráadásul ezt minden egyes áldott nap. Egyszerűen hagyj fel ezekkel! Legalábbis vegyél lejjebb!
- Nem ízlenek az ételek, amiket készítek? Unalmasak a könyvek, amiket hozok? Emi Mesternek akadt valami panasza a játékokat illetően?
- Félreérted. Mindezekkel semmi baj nincs. Éppen ellenkezőleg. Túl sok mindent teszel értünk. Legalább a takarítást ránk bízhatnád. Emi úgyse csinál soha semmi értelmeset, legalább felnőttesebbé válna, ha ő maga takarítana.
Ahogy Emi is a folyosóra lépett, kiakadt.
- Ez nem volt szép...! Lumi, Sette arra akar célozni, hogy azt szeretnénk, ha barátaidnak tekintenél minket, és nem viselkednél szolgaként. Mi is rosszul érezzük magunkat ettől. Nem akarunk kihasználni téged. Hálásak vagyunk mindenért, de ez túl sok így.
- Barát...Már megint ezt a szót használjátok. Nekem, akinek nincs múltam veletek ellentétben, csak miattatok létezem. Ez mindenem, amim van, hogy titeket kiszolgáljalak és megvédjelek. Az étel meg sosem fogy el mindig teljesen. Lindy kisasszonynak és a többi gyereknek is szokott jutni.
- Nos, ez igaz, de...
- Engedelmetekkel visszatérek a munkához. Sette, amint végeztem a ruhák mosásával és minden más teendőmmel, ma nálad alszom, ahogy megígértem.
Sette belefáradva, ráhagyta Lumira a dolgokat.
- Lumi...azt csinálsz, amit akarsz.
A cseléd bólintott, udvariasan meghajolt, és megmarkolta felmosó vödrét, majd előkészült a munkához. Amint elhagyta a helyiséget, Emi bosszúsan kritizálni kezdte az elnököt.
- Nem vagy valami jó az emberek meggyőzésében.
- Bagoly mondja! Mintha te jobban szerepeltél volna.
BINABASA MO ANG
Az Örök Tavasz Szeráfjai
ParanormalÖrökzöld-város egy meseszép hely, ahol a középiskolás diáklány, Cosette Rosengart is él. A lány élete egyik napról a másikra új fordulatot vesz, amikor észreveszi, hogy a világ, amiben él, teljesen a feje tetejére állt. Furcsa és megmagyarázhatatlan...