5. fejezet

17 7 0
                                    

A hajnal leáldozóban volt már, amikor Örökzöld-város egyik építkezési területe lángokban állt. A tűzben égő félkész épületeket különböző munkagépek, és az építkezéshez szükséges alapanyagok vették körül. A lángok fátyla mögött kirajzolódott a sérüléseket elszenvedett Solar és Bloom alakja, ahogy egy-egy Árnyfantommal néztek szembe. Az egyik teremtmény a traktorlapátok alkotta karjaival némi földet és betonmaradványokat markolt fel, majd vadul a szeráfok irányába szórta őket. Emi megragadta az elnök kezét, és az ekkor lehulló föld és betondarabok a szeráfok helyett lufik tucatjaira zúdultak. A lányok addigra már a lény háta mögött tartózkodtak.

- Köszönöm Emi, életmentő vagy. De most...

Mielőtt befejezhette volna, a másik Árnyfantom rájuk rontott. A lény karjainak vége két hegyes fúróból állt, melyek forgásba lendültek, és egyikkel Solar felé döfött. A fegyver elég erővel rendelkezett ahhoz, hogy Sette jókora esést szenvedjen.

- Solar!

Bloom a segítségére szeretett volna sietni, de a másik Árnyfantom rátámadt. A szörnyeteg kitárta lapátos karjait, és forgószélként pörögve csapta arcon a védtelen Emit. A két lány egymás mellett térdepelve kapkodott levegő után. A következő pillanatok azonban egészen fura dolgot tartogattak. A lapátos szörnyeteg mintha beszélni kezdett volna, miközben össze-vissza lépkedett. Mély hangja bőven kimerítette az "ijesztő" fogalmát.

- Miért nem ellenőriztem a munkához szükséges előkészületeket...?! Ha jobban figyelek...! Az akkor elszenvedett balesetem...

A lányok eddig nem gondolták, hogy az Árnyfantom képes lehet a beszédre, ezért az arcukon lévő döbbenet teljesen érthető volt.

- Mi ez az egész, Emi...?

- Engem kérdezel? Mindenesetre elég morbid!

A lény továbbra is a semmibe kommunikált.

- A családom nem ezt érdemelte!!

A lény fegyvereivel eszetlen hadonászásba kezdett, azután a saját fejét csapkodta velük.

Balsors egy magas daru tetején állva hőbörgött.

- Idióta! Hagyd abba azonnal! Törődj a szeráfokkal!

A lény viselkedése visszaállt, és a másik Árnyfantommal a szeráfokra összpontosítottak.

Sette szótlanul bámult, amikor Emi rászólt.

- Solar!

A szeráfoknak éppen csak sikerült felkelniük, amikor az Árnyfantomok föléjük tornyosultak. Solarnak egy lapát csapása, míg Bloomnak egy fúró szúrása akarta a vesztét okozni. A lányok kezén lévő jelek aktiválódtak. Sette ösztönösen magasba nyújtotta tenyereit, és feje fölött egy sárgás, áttetsző fénymezőt hívott életre, mely gátat szabott a lesújtó lapátnak.

- Védelmi technika, Napfénypajzs!

Ezzel egy időben Emi testét látszólag átütötte a másik Árnyfantom fúrója. De a kulcsszó a "látszólag" volt. Az Árnyfantom testén ugyanis egy tátongó, vörösen fénylő lyuk keletkezett, pontosan ott, ahol Emit is megsebesítette. A szeráf teste piros virágszirmokká alakult, melyek szétoszlása után Bloom eredeti pozíciójához képest valamivel hátrébb ismét felbukkant.

- Védelmi technika, Áttükrözés!

Mindketten elképedve lesték frissen szerzett készségeiket.

- Sette! Hogy csináltuk ezt??

- Erre én is szívesen választ kapnék. De előbb fejezzük ezt be!

Az Örök Tavasz SzeráfjaiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon